Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ongelofelijk idd.... Heeft t vorig seizoen meer dan fantastisch gedaan en staan nu op de plek waar ze normaal ook horen. Hopen ze op een schokeffect ofzo?
 

Batigoal

Well-known member
De spelersgroep is dus naar het bestuur gegaan met de vraag of Ranieri ontslagen kon worden. Wat een ondankbare honden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pff. Wellicht SC Heerenveen - Feyenoord praktijken na het ontslag van Verbeek? Het publiek dat zich tegen de ploeg keert en niet eens juicht bij een goal.
 

Raul

Well-known member
De spelersgroep is dus naar het bestuur gegaan met de vraag of Ranieri ontslagen kon worden. Wat een ondankbare honden.

Volgens mij niet allemaal hoor. Ik las dat, captain Morgan en Slimani het niet meer zagen zitten en die zijn naar het bestuur gegaan. Beetje vreemd als dat waar is, Morgan die helemaal op zijn retour is en Slimani met zijn prijskaartje het volgens mij niet al te best doet.
 

Raul

Well-known member
Ik weet niet of Mancini een vriend is van Ranieri maar die heeft zelfs wat getweet, ik kan mij niet voorstellen dat je een vriend bent van Mancini, dus het lijkt mij dat hij het gaat overnemen en als ik de media mag geloven. Mancini, lijkt mij geen degradatie voetbalcoach, wel een coach die heel veel geld wilt en dure spelers, bij Inter kreeg hij volgens mij ook wat hij wilde maar toch ging hij weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan