Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
En afgelopen...

Liverpool leidt zijn 3e nederlaag, de vorige kwamen tegen Burnley en Bournemouth.... Allen middenmoters of daaronder
 

JMD

Well-known member
Voor de zoveelste keer pakt United een punt vlak voor tijd, maar wat voor 1... Rooney schiet een vrije trap majestueus binnen.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen bij Stoke - Man United, 1-1.

Zo meteen Man City - Tottenham. Voor City de kans om Liverpool bij te halen en de stadgenoot op 4 punten te zetten. Voor Tottenham de kans om alleen op plaats 2 te komen.
 

Ska P 187

Well-known member
Everton nog net ff de 0-1 een paar minuten voor tijd tegen QPR dacht ik, of was het Crystal Palace (die 2 haal ik altijd doorelkaar). Die zijn de laatste weken lekker bezig en lijken in de buurt van Europees voetbal te gaan komen. 5 puntjes nog.
 

JMD

Well-known member
Everton nog net ff de 0-1 een paar minuten voor tijd tegen QPR dacht ik, of was het Crystal Palace (die 2 haal ik altijd doorelkaar). Die zijn de laatste weken lekker bezig en lijken in de buurt van Europees voetbal te gaan komen. 5 puntjes nog.

Crystal Palace, QPR speelt Championship.
 

gevegt

Well-known member
Everton nog net ff de 0-1 een paar minuten voor tijd tegen QPR dacht ik, of was het Crystal Palace (die 2 haal ik altijd doorelkaar). Die zijn de laatste weken lekker bezig en lijken in de buurt van Europees voetbal te gaan komen. 5 puntjes nog.
Met vijf punten redden ze dat echt niet.
 

JMD

Well-known member
Bij rust nog 0-0 in Manchester, en dat is een wonder, City veel beter en kreeg best wel wat kansen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan