Dat deed hij bij ons ook al.Ik zit nu naar United te kijken, met Depay in de basis. Maar die heeft nog wel wat te doen. Speelt ongelooflijk zwak en met een heel irritante houding. Levert gewoon elke bal in.
Dat deed hij bij ons ook al.
Ik zit nu naar United te kijken, met Depay in de basis. Maar die heeft nog wel wat te doen. Speelt ongelooflijk zwak en met een heel irritante houding. Levert gewoon elke bal in.
Nee hoor, zo is hij altijd geweest.De laatste maanden wel een beetje, h?? Kan ik nog wel begrijpen. Iedereen, inclusief hijzelf, had wel door dat hij inmiddels te goed was voor de eredivisie. En PSV werd fluitend kampioen. Niet zo gek dat je dan wat minder gefocust bent. Maar nu bij United zou ik uit een wat ander vaatje gaan tappen, als ik hem was. Anders is hij over een maand of twee vaste bankzitter. Simpel zat daar.
En niet bij een teamgenoot dus ?
Dat verbaast me niets. Als zijn pa hem nog maar nooit meer op het middenveld zet.Nope.
Blind staat overigens wel echt een puike pot te spelen als centrale verdediger. Mag gezegd worden.
Dat verbaast me niets. Als zijn pa hem nog maar nooit meer op het middenveld zet.
Zo hardvochtig ben ik niet. Wat mij betreft ruimt hij een mooi plekje voor hem in op de schoorsteenmantel.Ik begreep dat zijn pa hem helemaal nergens meer neer mag zetten?
Als 'ie zo speelt als vandaag mag hij zo centraal achterin naast De Vrij. Zeker als Vlaar blijft kwakkelen met blessures.
En vervolgens weer overal naast pissen als het er op aan komt.
Wie hebben ze bij Real dan gekocht voor de spits positie ?
Benitez schijnt 4-4-2 te willen gaan spelen, met Bale en Ronaldo voorin. Daarnaast hebben ze concrete interesse in Reus.