Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Welnee joh. Had je daadwerkelijk gedacht dat hij meteen mee zou kunnen op dit niveau?

Misschien moeten we wat meer geduld hebben, zou leuk zijn.
Overigens meldde ik dit al bij die transfer van Sissoko, dat indirect hierdoor ook Janssen minder zou gaan spelen.
Ik persoonlijk had het wel een beetje gehoopt, heeft in Oranje ook goede dingen laten zien, waardoor je hoopt dat die lekkere start heeft en er twee maakt in de eerste paar wedstrijden. Dan heeft ie iets waar op kan bouwen. Nu is Kane geblesseerd en heeft ie zijn kans niet gepakt, waardoor ie nu op de bank zit.

Ik schrijf hem niet af, maar gezien het flinke aantal speelminuten had je toch op een betere start gehoopt en heeft hij dus de kans gemist om vast in het elftal te komen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Leuk voor de spanning als Tottenham wint. Komt het bovenaan weer dicht op elkaar, zeker als ook Arsenal wint bij Burnley.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zeker, maar als titelkandidaat nummer 1 mag je toch niet zo afhankelijk zijn van 1 speler....

Na rust gaat Tottenham weer vol gas.

Afhankelijk niet, maar je beste man moeten missen voelt elk team. Dan kan het tegen een ploeg als Tottenham wel eens mis gaan.

G?ndogan erin. Dat lijkt me toch al beter.
 

JMD

Well-known member
Arsenal diep diep diep in blessuretijd met de winnende. Dat is al de 2e keer dit seizoen...
 

Maasveld

Well-known member
Ik vraag me keer op keer hoe die vredesnaam kampioen hebben kunnen worden. Zeker zonder Mahrez een zeer matig elftal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan