Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Dag United. Dit was een intikker, maar die Iheanacho gaat een hele grote speler worden.

Dat is zeker, maar om dat nou aan deze intikker op te hangen die jij en ik ook gemaakt hadden... ;)

Edit: lees nu pas dat jij dat ook zegt... :)
 

Pascallovic

Well-known member
Met 2 controleurs spelen, maar ondertussen kan die De Bruyne vanaf het middenveld al 37 minuten lang doen wat hij wilt.
 

JMD

Well-known member
En dan haal je een keeper voor weet ik hoeveel en dan blundert ie zo...

1-2 Ibrahimovic, mooi afgemaakt
 

Batigoal

Well-known member
Dat is zeker, maar om dat nou aan deze intikker op te hangen die jij en ik ook gemaakt hadden... ;)

Edit: lees nu pas dat jij dat ook zegt... :)

Ja precies, het was gewoon een mooie gelegenheid om de potentie van Iheanacho te benoemen. Wordt niet vaak genoemd, maar heeft zich echt heel knap aangepast aan het niveau van de bank bij Man City en dat op zijn leeftijd.
 

JMD

Well-known member
Sowieso was het natuurlijk ook een vraag waarom Bravo komt... Er staan zoveel verdedigers bij Zlatan en co.
 

Pascallovic

Well-known member
Was dat de Bravo die eerst weg moest zodat Cillessen kon komen??? Dan is Barcelona er op keepersgebied flink op vooruit gegaan.
Maar hij kan meevoetballen...

Was Bravo bij Barca ook zo zwak bij het uitkomen? Kijk nooit Barca, dus heb geen idee wat zijn sterke punten zijn.
 

JMD

Well-known member
Maar hij kan meevoetballen...

Was Bravo bij Barca ook zo zwak bij het uitkomen? Kijk nooit Barca, dus heb geen idee wat zijn sterke punten zijn.

Verder is keepen bij Barcelona natuurlijk ook een vak apart, daar kom je echt bijna nooit in de problemen. Bij Man Utd gebeurt dat wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan