Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Dat is natuurlijk wel de kracht van de PL, voor het geld hoeven ze niet naar andere clubs toe want bij elke club word je gewoon miljonair in de PL.

Waarom zou een Marhez en een Vardy weggaan ? Voor het geld hoeven ze het niet te doen en als ze bij Leicester blijven zijn ze 'verzekerd' van een basis plaatst en van CL voetbal.

Omdat ze dan bij een club van grotere statuur voetballen? Zeker in Mahrez en Kant? zit nog zoveel groei dat ze bij veel topclubs in de basis zouden spelen. Clubs als Manchester City en Chelsea gaan echt niet nog een jaar niet om de titel strijden. Dus zijn dat soort clubs volgend jaar weer een stap hogerop.
 

Lord Flash

New member
Het lijkt me ook dat er nog wel degelijk een stevig verschil zit tussen de salarissen van een Leicester en van een Machester City of Chelsea. En een transfer levert natuurlijk ook lekker wat tekengeld op.
 

JMD

Well-known member
Dat is natuurlijk wel de kracht van de PL, voor het geld hoeven ze niet naar andere clubs toe want bij elke club word je gewoon miljonair in de PL.

Waarom zou een Marhez en een Vardy weggaan ? Voor het geld hoeven ze het niet te doen en als ze bij Leicester blijven zijn ze 'verzekerd' van een basis plaatst en van CL voetbal.

Ik hoop verschrikkelijk met je mee, want ben benieuwd hoe ver ze dan kunnen komen in de CL. Maar ik vrees dat de lokroep van de grote PL-ploegen (qua naam dan) te groot zal zijn.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik hoop verschrikkelijk met je mee, want ben benieuwd hoe ver ze dan kunnen komen in de CL. Maar ik vrees dat de lokroep van de grote PL-ploegen (qua naam dan) te groot zal zijn.

Dit vrees ik ook. Al zullen er misschien ook wel spelers zijn die graag CL spelen en daarom naar Leicester gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het al eens eerder geopperd, maar voor een speler als Ziyech zou dit een ideale vervolgstap zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik heb het al eens eerder geopperd, maar voor een speler als Ziyech zou dit een ideale vervolgstap zijn.

Eens. Alleen hangt het er dan wel van af wie er blijft. Als de halve basisploeg wegvalt kan dat zomaar volgend jaar onderkant middenmoot worden (zeker vanwege de extra CL-duels)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De Premier League heeft arbiter Kevin Friend van de wedstrijd van maandag tussen Stoke City en Tottenham Hotspur gehaald, omdat hij een supporter is van koploper Leicester City.

"Kevin Friend, die in eerste instantie geselecteerd was voor de wedstrijd, komt uit Leicester en heeft priv? wedstrijden van Leicester City bezocht", aldus een verklaring van The Professional Game Match Officials Ltd, de instantie die over de Engelse scheidsrechtersaanstellingen gaat.

"Vanwege de context van Stoke City-Tottenham Hotspur vonden we het onnodig om de scheidsrechtersaanstelling extra onder het vergrootglas te leggen."

Friend wordt al nooit aangesteld als arbiter bij wedstrijden van Leicester City, maar de 'Foxes' zijn nu in een titelstrijd verwikkeld met de Spurs. Het verschil tussen de koploper en de nummer twee is zeven punten met nog vijf wedstrijden te gaan.

Neil Swarbrick zal nu Stoke-Tottenham fluiten op maandagavond, terwijl Friend een dag later de arbiter zal zijn bij Newcastle United-Manchester City. Leicester City speelt zondagmiddag thuis tegen West Ham United.

Hahaha :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Sunderland na een uur op een belangrijke 0-2 voorsprong bij Norwich. Dat zou betekenen dat Sunderland Norwich tot op 1 punt nadert en dus de veilige 17e plek in het visier heeft. De Blackcats hebben ook een beter doelsaldo.
 

JMD

Well-known member
Zorgt er tevens ook voor dat Aston Villa nog niet officieel gedegradeerd is...

Als Newcastle vanmiddag wint wordt dat een hele mooie strijd tussen 3 ploegen om 2 degradatieplekken.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
United op 1-0 tegen Villa.

De ploeg uit Birmingham moet winnen om degradatie nog even uit te stellen, dus dat doek gaat vandaag definitief vallen en dan degradeert de ploeg die in de afgelopen 41 seizoenen slechts 1 seizoen niet op het hoogste niveau speelde (1987-1988).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Everton - Southampton staat bij rust nog 0-0. Southampton beter, maar een beetje ongelukkig nog in de afronding. Hopelijk winnen ze alsnog!
 

JMD

Well-known member
Newcastle op 2-0, dus dat gaat een spannende driestrijd worden...

United is heer en meester maar verzuimt het af te maken. Nu wordt Villa ineens gevaarlijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan