Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Haha die schoenen :D

Ach laat die jongen toch lekker zoiets doen voor z'n moeder; ze lopen allemaal op belachelijke schoenen en hij is misschien wel zo extravagant dat het bijna gay is maar hij is ook overduidelijk gek op z'n moeder.

Hij kan ook paarse schoentjes aantrekken omdat z'n sponsor hoopt daardoor weer een rits van diezelfde schoentjes te verkopen en dat vind ik dit wat sympathieker. Staat allemaal volkomen los van z'n prestaties die duidelijk nog niet van het gewenste niveau zijn, hopelijk blijven hij een Van Gaal nog wat jaartjes samen want dan is er een goede kans dat hij het wel gaat redden.
 

Janssen

Well-known member
Ach laat die jongen toch lekker zoiets doen voor z'n moeder; ze lopen allemaal op belachelijke schoenen en hij is misschien wel zo extravagant dat het bijna gay is maar hij is ook overduidelijk gek op z'n moeder.

Hij kan ook paarse schoentjes aantrekken omdat z'n sponsor hoopt daardoor weer een rits van diezelfde schoentjes te verkopen en dat vind ik dit wat sympathieker. Staat allemaal volkomen los van z'n prestaties die duidelijk nog niet van het gewenste niveau zijn, hopelijk blijven hij een Van Gaal nog wat jaartjes samen want dan is er een goede kans dat hij het wel gaat redden.

Bah, wat genuanceerd.
 

zwammy

Well-known member
Ach laat die jongen toch lekker zoiets doen voor z'n moeder; ze lopen allemaal op belachelijke schoenen en hij is misschien wel zo extravagant dat het bijna gay is maar hij is ook overduidelijk gek op z'n moeder.

Hij kan ook paarse schoentjes aantrekken omdat z'n sponsor hoopt daardoor weer een rits van diezelfde schoentjes te verkopen en dat vind ik dit wat sympathieker. Staat allemaal volkomen los van z'n prestaties die duidelijk nog niet van het gewenste niveau zijn, hopelijk blijven hij een Van Gaal nog wat jaartjes samen want dan is er een goede kans dat hij het wel gaat redden.

Dus omdat hij wil laten zien hoeveel hij van zijn moeder houdt mag ik niet mn lul uit mn broek lachen om de meest foute schoenen die ooit gemaakt zijn?

En over het 2e deel blijf ik bij mijn standpunt dat hij flink overhypt is en nog niet bijna het niveau van een Robben gaat halen.
 

Shayman

New member
Dus omdat hij wil laten zien hoeveel hij van zijn moeder houdt mag ik niet mn lul uit mn broek lachen om de meest foute schoenen die ooit gemaakt zijn?

En over het 2e deel blijf ik bij mijn standpunt dat hij flink overhypt is en nog niet bijna het niveau van een Robben gaat halen.

Ach paarse of neon-kleurige kistjes is ook minstens zo volkomen kut maar ik kan me voorstellen dat het gegrinnik oplevert.

Maar niveau Robben is gewoon afwachten, hij kan volledig afvallen of de top bereiken. Robben was ook niet echt lekker bezig bij Chelsea maar werd wel beter bij Real en nam bij Bayern pas echt de rente voor z'n investeringen.
 

Shayman

New member
Dat kan, we spreken elkaar over 10 jaar, zolang houden we het nog wel vol hier toch ;)

Dat kan maar ik win sowieso; hij kan volledig onderuit gaan maar ook de top bereiken dus ik win altijd met mijn genuanceerde gedachten ;) Lukt het niet hier dan hoor je het wel via de gates toto over 10 jaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn we drie fora verder, dus in de databases niet meer terug te vinden. Kun je je beroepen op een slecht geheugen.
 

Abubakari

Well-known member
Je bent dus zelf geen haar beter. Wisten we al maar toch bedankt voor de bevestiging.

Moet ik je het verschil uitleggen tussen iemand die elke week minimaal 10x meldt dat Blind (of ??n van je andere stokpaardjes) een prutser is en iemand die een keer een paar leipe schoenen post?
Ik vrees van wel, maar ik ga het niet doen.
 

Batigoal

Well-known member
Newcastle gaat groeien richting de Europese top en volgens de directie van de club gaat dat lukken met Rafa Ben?tez aan het roer. Het is nog geen 1 april, dus ik vrees dat ze dit alles menen.
 

Balderas

New member
Benitez of Mclaren is lood om oud ijzer, met geen van beide zal je de groei naar de Europese top gaan halen. Dat die Benitez het toch steeds voor elkaar krijgt om bij mooie grote clubs aan de slag te gaan is een wonder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan