Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Watford had trouwens moeten winnen lees/hoor ik. Dat betekend dus dat Depay geen domme dingen gedaan heeft :duim:

Blind met een overtreding in de 16 paar minuten voor tijd wat een penalty had moeten zijn. Voor de rest nauwelijks in gevaar geweest.
 

Wigboldus

Well-known member
Het was een slechte wedstrijd van United. Er was geen bovenliggende partij. Watford was zeker niet beter. Depay was erg ongelukkig en schoot regelmatig helemaal uit de richting. Schoten op doel kwamen vaak in de buurt van de cornervlag.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het lijkt mij toch te gaan tussen Leicester en Tottenham. Ik gun het beide van harte, maar Leicester zou nog net iets mooier zijn. Arsenal laat heel 2016 al zien dat ze de titel niet willen, die vallen nog wel af. Al zal ik ook maar niet te voorbarig zijn, want van de week is nog maar eens gebleken dat echt alles mogelijk is dit seizoen. Zaterdag wordt echt een cruciale pot, jammer dat ik zelf match heb want die wil ik echt wel zien.
 

Batigoal

Well-known member
Dan is er een jaar waarin zowel Chelsea, Manchester City als Manchester United slecht presteren en dan nog weet je als Arsenal zijnde de titel niet te pakken. Dan gaat het ze nooit meer lukken.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan is er een jaar waarin zowel Chelsea, Manchester City als Manchester United slecht presteren en dan nog weet je als Arsenal zijnde de titel niet te pakken. Dan gaat het ze nooit meer lukken.
Ach Liverpool weet in zo'n jaar niet eens top 5 te spelen. Het kan dus altijd slechter.
 

Makanaky

Well-known member
Als er nou eens een andere manager voor die groep wordt gegooid. ?f ze zijn daadwerkelijk zo goed zoals sommigen beweren (Wenger prutser), ?f het zijn prutsers (Wenger trekt al jaren aan dood paard).
 

Pascallovic

Well-known member
Als er nou eens een andere manager voor die groep wordt gegooid. ?f ze zijn daadwerkelijk zo goed zoals sommigen beweren (Wenger prutser), ?f het zijn prutsers (Wenger trekt al jaren aan dood paard).
Ik ga ervanuit dat een Wenger met zijn status bij de club heel veel inspraak heeft bij de transfers. Dus of Wenger faalt door niet het maximale uit de spelersgroep te halen (Wenger prutser) of hij faalt met zijn aankoopbeleid door prutsers te halen. In beiden gevallen is het toch echt de trainer.
 

Makanaky

Well-known member
Hoe dat bij Arsenal exact zit weet ik niet maar de grootaandeelhouders in Engeland krijgen toch steeds meer inspraak aangaande transfers?
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe dat bij Arsenal exact zit weet ik niet maar de grootaandeelhouders in Engeland krijgen toch steeds meer inspraak aangaande transfers?
Dat zal best, maar gezien de status van Wenger zie ik het echt niet gebeuren dat ze een speler halen waarin Wenger het totaal niet ziet zitten. Hij zal echt wel een grote invloed hebben daarop.
 

Batigoal

Well-known member
Gezien het feit dat Wenger altijd roept dat hij er van houdt om jongere spelers te kneden plus dat Arsenal veel (nog/)net-niet spelers koopt denk ik dat Wenger zelf veel invloed heeft op het transferbeleid. Het traditionele Engelse managers-model dus. Waar ik ook voorstander van ben overigens, zodat je geen gezeik hebt als een technisch directeur of iemand anders een speler koopt waar geen trainer op zit te wachten. Kijk bijvoorbeeld naar de dure transfer van Boussoufa naar AA Gent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan