Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Op snelheid leek hij terecht, maar dat was ie niet. Vardy steekt zn eigen been achter dat van Monreal. Wel 0-1.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat speelt Leicester goed als team. Strak in de discipline en iedereen voetbalt zo taakgericht en simpel. Mooi om te zien. Knap werk van Ranieri.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi. Heeft Wenger weer wat te zeuren over de scheids...

Hup Leicester!

Kun je mooi vinden, maar als hij nu zeurt heeft hij gelijk. Al vind ik het geen fout. Op deze snelheid was het niet te zien dat Vardy zelf het contact zocht.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ngolo Kant? is echt met afstand de beste aankoop van het seizoen. Wat een beest.

Die heerst weer echt vandaag.

Overigens ging de strafschop ook wel voor door een niet gefloten overtreding. Ik vind wel dat de strafschop terecht gegeven was. Het contact was miniem, maar zeker vanuit het oogpunt van de scheidsrechter kan je volledig begrijpen dat hij hem geeft.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Miniem? Hij breekt het kuitbeen van Monreal bijna :) Maar het was een gezochte pingel.
 

JMD

Well-known member
Kun je mooi vinden, maar als hij nu zeurt heeft hij gelijk. Al vind ik het geen fout. Op deze snelheid was het niet te zien dat Vardy zelf het contact zocht.

In dit geval heeft hij zeker gelijk ja. Maar Wenger zeurt na elk duel dat Arsenal niet wint. Die werd bv met 8-2 weggespeeld op Old Trafford en alsnog lag dat aan de scheids.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
In dit geval heeft hij zeker gelijk ja. Maar Wenger zeurt na elk duel dat Arsenal niet wint. Die werd bv met 8-2 weggespeeld op Old Trafford en alsnog lag dat aan de scheids.

Sommige dingen veranderen nu eenmaal nooit. Liverpool wint nooit iets, Wenger zeurt op de scheids en Man Utd heeft altijd mazzel in blessuretijd.
 

JMD

Well-known member
Sommige dingen veranderen nu eenmaal nooit. Liverpool wint nooit iets, Wenger zeurt op de scheids en Man Utd heeft altijd mazzel in blessuretijd.

Dat laatste is wel aan verandering onderhevig de laatste weken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan