Poker

zwammy

Well-known member
Vet hoor, veel plezier. En je meiden missen snap ik ook dondersgoed. Die mis ik al na een laat vroeg dienst en dan zitten we op 30 uur.
 

SanMark.

Well-known member
Op een vertraging in het begin na waardoor we onze aansluiting in Londen misten . Toch wel een redelijke snelle reis gehad. Gister voor het eerst gepokerd en met een plus ge?indigd.
 

SanMark.

Well-known member
Qua tijd zit ik alweer bijna in het Nederlands ritme . Gisteren om circa 15.00 begonnen met cashgamen en om 07.30 gestopt ( las vegas tijd)

Wakker om 13.30 en even met de taxi bij een outlet store wat kleding gekocht en " ontbeten " . Kleding weggebracht en ik zit nu weer vanaf Cuba 18.00 in de cashgame pit.

Vannacht maar niet zo laat maken morgen uit ons hotel om 11 en dan naar the Wynn wat een geweldig hotel moet zijn. Nou ik ben benieuwd
 

SanMark.

Well-known member
Ja hoor.

Geld gehaald en toen eruit gevlogen .


Maar wat jij bedoelt was circa een kilometer bij mij vandaan. Paar Nederlanders waren in het hotel er naast een toernooitje aan het spelen.

Bizarre situatie maar eigenlijk niets van mee gekregen.

Players party is wel afgelast.
 

zwammy

Well-known member
Nou, heel wrang maar gefeliciteerd met uw geld gehaald :duim: Tevreden met je spel geweest?
 

SanMark.

Well-known member
Nou, heel wrang maar gefeliciteerd met uw geld gehaald :duim: Tevreden met je spel geweest?

Ja zeer tevreden . Laatste 4 uur van dag 1 had ik heel de tafel onder controle. Heb de grootste onlinetoernooi winnaar eruit gekickt. Maar dat was met aa tegen ak ook niet zo moeilijk. Andere goede speler aan tafel noemde mij als ik weer de pot oppakte. You re the boss. Heerlijk als je een tafel zo onder controle hebt.
 

SanMark.

Well-known member
Vegas part II

Ik heb een pakket gewonnen van 12k voor het wsop main event.

Eind juni begin juli weer twee weken naar Vegas.

Heerlijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel netjes SanMark! Alvast veel plezier en ik zie uit naar je verslag.


Ik heb zelf een oplossing gevonden voor mijn eigen gebrek aan talent in combinatie met het feit dat ik poker een heel leuk spel vind. Steeds meer goede pokerspelers zijn tegenwoordig actief op Twitch, waarin ze hun eigen sessies streamen en voorzien van commentaar. Een van hen is Lex Veldhuis, die bijna elke dag streamt. Hij speelt tegenwoordig alleen nog maar toernooien met buy-ins varierend vanaf 20 tot 2100 dollar. Hij geeft veel uitleg over zijn beslissingen en heeft een leuke community. Dit zorgt voor best wel wat vermaak, moet ik zeggen. Nu is hij bijvoorbeeld heel diep in een 2100 dollar toernooi. De winnaar krijgt 233.000 dollar. Nog 27 over daar.

Voor de liefhebbers: https://www.twitch.tv/lexveldhuis
 

SanMark.

Well-known member
Veldhuis is inderdaad zeer leuk om naar te kijken. Een andere pokerspeler die leuke filmpjes maakt is Doug Polk .

Die gaat over het algemeen aardig diep op diverse handen in.
 

zwammy

Well-known member
Morgen een live tournooike met vrienden en wil ik natuurlijk winnen dus ben deze week weer wat aan het oefenen geweest. Moet eerlijk zeggen dat het niet verkeerd gaat. Nu weer in het geld in het grote 3.30 toernooi op een vrij simpele manier.
 
Bovenaan