Poker

SanMark.

Well-known member
SM, hou je ook bij of je in zn totaliteit winst of verlies hebt gemaakt in je pokercarriere?

Globaal.

Ik hield het redelijk nauwkeurig bij maar daar ging ik niet echt beter van spelen als ik meerdere verliessessies in een maand(en) had.

Dus sinds dit jaar heb ik het geld apart liggen waar ik mee poker ( heb het over live poker), en grote toernooien houd ik nog steeds in Excel bij wat de buy in is en wat ik eventueel win tijdens de toernooien.
 

SanMark.

Well-known member
Volgende week zondag om deze tijd zit ik in Las Vegas.

Eerst 6 dagen in een 3 sterren hotel en de laatste 4 dagen in the Wynn wat een 5 sterren hotel is.

Paar dagen terug een mail van Unibet gekregen , ik kan ook nog kiezen uit een concert van Calvin Harris in Omnia nightclub krijg er ook nog een bar te goed bij van 100 dollar, ik vermoed alleen dat een biertje daar wel aardig aan de prijs is dus van die 100 dollar word ik naar alle waarschijnlijkheid niet al te dronken, al moet ik de volgende dag om 12.00 uur pokeren dus zo erg is dat ook niet.

Daarnaast is er een playersparty op de zondag avond in the Wynn nightclub XS .

Een kleine 10 dagen naar Las Vegas. Ik heb er zin in.
 

zwammy

Well-known member
Meestal toch minimaal 5000 voordat de grotere mannen meedoen. Zal wel lekker zijn als je mooi kunt spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nederlanders of de echte high stakes mannen ?

Dat laatste denk ik niet . Daar is de buy in veel te laag voor.

Beiden. Ik snap dat jongens als Tom Dwan en Phil Ivey niet overvliegen vanuit Singapore voor een toernooi met zo'n buy-in. Maar misschien dat er wel gasten zitten die je weleens bij de EPT's ziet ofzo.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb eigenlijk geen flauw idee.

Volgens mij is het toernooi het 'main event ' van meerdere toernooien die the Wynn in samenwerking organiseert met Unibet.

Ik weet van drie andere Nederlanders dat die kant opgaan. Eentje is een aardige high stack speler de andere twee zijn meer zoals ik.

Mijn contact met Unibet zegt dat er circa 23 Nederlanders en Belgen die kant opgaan, plus wat gasten van Unibet.

Qua buitenlandse toppers heb ik geen flauw idee maar het zullen er nooit veel zijn.

Unibet richt zich ook meer op de amateur speler en daar komt nog bij dat Amerika eigenlijk qua geld totaal niet interessant is omdat je hier 29% belasting over je winnings moet betalen i.t.t. in Europa.
 

SanMark.

Well-known member
Meestal toch minimaal 5000 voordat de grotere mannen meedoen. Zal wel lekker zijn als je mooi kunt spelen.

Ept's Wpt's e.d. hebben er meestal ook highrollers naast van 10K 25K en soms ook 50K en 100K.

Dus bij een snelle bust kunnen die in zulke toernooien instromen.

Ja hopelijk speel ik een mooie poos , en valt het allemaal een beetje mijn kant op.

Ik ben er al wat dagen eerder dus eerst wat andere toernooien dan wel cashgames spelen als ik daar ben.

10 dagen zonder mijn dochters aan de ene kant wat een rust aan mijn hoofd en wat een rust in de ochtend als je wakker word en je hebt geen 'verplichtingen' naar je gezin toe.

Aan de andere kant wat ga ik ze missen.
 
Bovenaan