Poker

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb je meegekeken? Weer eentje gewonnen en eentje tweede. En ik had ruzie met ??n of andere gestoorde Rus.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben er ook 1 begonnen, wat traag zeg. Waarom hadde ruzie?

Zit er nu in twee.

Die gast zat naast me en ik had door dat hij na elke check-raise 3-bette. Dus ik wachten op het juiste moment. Flopte ik op een gegeven moment een straat. Dus ik checken, hij betten, ik raisen en hij inderdaad 3-betten. Dus ik 4-bet all-in, begint 'ie me uit te schelden voor donk en morron, dus ik lachen. Paar handjes later ging 'ie eruit, dus ik zeg bye. Toen ging 'ie schelden als een malle. Was lachen.
 

zwammy

Well-known member
Zit er nu in twee.

Die gast zat naast me en ik had door dat hij na elke check-raise 3-bette. Dus ik wachten op het juiste moment. Flopte ik op een gegeven moment een straat. Dus ik checken, hij betten, ik raisen en hij inderdaad 3-betten. Dus ik 4-bet all-in, begint 'ie me uit te schelden voor donk en morron, dus ik lachen. Paar handjes later ging 'ie eruit, dus ik zeg bye. Toen ging 'ie schelden als een malle. Was lachen.

Heerlijk h? die russen :)
 

SanMark.

Well-known member
Verlies even een 2K pot in Utrecht op de cashgame met KK van QQ. Daarna nog een 400 pot met QQ van QK. En sluit de avond toch af met 440 winst op de cashgame.

Het was een swingy avond zullen we maar zeggen.
 

zwammy

Well-known member
Jep.

Net mijn hoogste hand ooit tegen. Straight flush. Ik had zelf een flush A dus het was een redelijke pot. Wel grappig om ooit mee te maken.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb eens met een straight flush van een fullhouse gewonnen in een cashgame. Tegen iemand die al veel verloren had en net dik ingekocht opnieuw.

Je snapt dan al dat alles erin gaat.
 
Bovenaan