De Groene Scout
Well-known member
Bah, opnieuw een groot verval na rust.
Hij zou inderdaad niet misstaan op de tribune in De Kuip.Als je die Goes in de ogen kijkt zit daar gewoon een afwijking in.
Ah, jij bent een voorstander van marchanderen?Hij gaat opzij en raakt dan de speler bewust. Kan hier 0.0 respect voor opbrengen. Zeker met de discutabele penalty in het achterhoofd
Jep. AZ zal ongetwijfeld geplaatst zijn in alle voorrondes en normaal gesproken ook in pot 1 als ze de groepsfase mochten bereikenAZ dus Europa in. Beter voor de coefficienten denk ik dan Twente
Hahaha vak SHij zou inderdaad niet misstaan op de tribune in De Kuip.
Jep. AZ zal ongetwijfeld geplaatst zijn in alle voorrondes en normaal gesproken ook in pot 1 als ze de groepsfase mochten bereiken
Voor de voorronde wel, voor de groepsfase idd niet zoveel meer.Die potten maken met de nieuwe opzet toch niet zoveel meer uit?
Wat een wedstrijd was dat zeg. Enorme ontlading na de 3-2.AZ dus Europa in. Beter voor de coefficienten denk ik dan Twente
Gefeliciteerd!Wat een wedstrijd was dat zeg. Enorme ontlading na de 3-2.
Gefeliciteerd nog. Ik zal wel een wedstrijdje meepakken.Wat een wedstrijd was dat zeg. Enorme ontlading na de 3-2.
Ik ben voorstander van juiste beslissingen en rechtvaardigheid. Die was er de 1e helft echt niet.Ah, jij bent een voorstander van marchanderen?