Beveiligers? Volgens mij niet hoor.Dat wordt al jarenlang gedaan.
Helpt niet.
In Duitsland zie je van die gasten een hele regio doen. Die gaan naar al die duels om te beveiligen en het zijn er veel.
Beveiligers? Volgens mij niet hoor.Dat wordt al jarenlang gedaan.
Helpt niet.
Ik doelde meer op de portemonnee.Beveiligers? Volgens mij niet hoor.
In Duitsland zie je van die gasten een hele regio doen. Die gaan naar al die duels om te beveiligen en het zijn er veel.
Nee dat is niet correct.Ron Jans zit ook in het kamp #Perez. Buiten het stadion nog urenlang rellen geweest. Utrecht schaamt zich vandaag kapot maar zal het morgen wel weer met de mantel der liefde bedekken, nadat de clubleiding ongetwijfeld nog even persoonlijk bedreigd gaat worden door de hooligans.
En zo verandert er niks, klaagt iedereen erover dat SV's niet werken en het een kleine groep is en meer van dat soort kreten, en doen we een plas en alles bleef zoals het was en volgend jaar gaan we gewoon zo verder. Chapeau.
Rellen bij stadion Galgenwaard na verlies FC Utrecht: meerdere agenten gewond, twee arrestaties
Honderden supporters van FC Utrecht zijn na afloop van de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles slaags geraakt met de politie. Rondom stadion Galgenwaard belaagden ze agenten met stenen, fietsen en andere voorwerpen. De ME moest charges uitvoeren om de rust te herstellen. Meerdere agenten raakten...www.ad.nl
Frank Paauw effect.Utrecht één wedstrijd zonder publiek.
Dan zal het dus wel Utrecht Ajax of Utrecht Feyenoord als opener van het seizoen worden. Scheelt 1 risicowedstrijd voor de Domstad, burgemeester blij, paauw blij....Utrecht één wedstrijd zonder publiek.
Kijk aan, dat is tenminste krachtig optreden! Blij dat het probleem is opgelost.Utrecht één wedstrijd zonder publiek.
x.com
x.com
Eerst volgende demonstratie zonder publiek
‘Opgelegde collectieve straf staat haaks op waar wij voor staan’
FC Utrecht heeft naar aanleiding van de ongeregeldheden rondom het duel met Go Ahead Eagles, inmiddels dertig stadionverboden uitgedeeld. Intussen zijn er meer relschoppers in beeld waardoor dit aantal de komende periode nog verder zal oplopen.www.fcutrecht.nl
Erg goede reactie van FC Utrecht.