gevegt
Well-known member
Vooral op slecht verdedigen verliezen jullie.Het zou een bekroning zijn op een prachtig voetballend seizoen.
Alleen ben ik bang dat we het op fysiek vlak afleggen tegen de beukers van Utrecht.
Vooral op slecht verdedigen verliezen jullie.Het zou een bekroning zijn op een prachtig voetballend seizoen.
Alleen ben ik bang dat we het op fysiek vlak afleggen tegen de beukers van Utrecht.
Het zit altijd dicht onder het oppervlak. Maak van optimistisch maar weer arrogant.Finale gehaald, kunnen Feyenoord en PSV dit seizoen niet zeggen.😄
Volgens mij heeft PSV de finale van de JC schaal en de lichtstadderby gehaald en gewonnen dit seizoen. Kan je van Ajax niet zeggen.Finale gehaald, kunnen Feyenoord en PSV dit seizoen niet zeggen.😄
Waarom?Het zit altijd dicht onder het oppervlak. Maak van optimistisch maar weer arrogant.
Daarom.Waarom?
Wat is er aan de hand?Dan heb je hoop gezeik gehad zodat Groningen supporters toch naar Volendam mochten, moet toch een groep zich weer misdragen. Ongelofelijk kut volk.
Kost best moeite hoor, na zo’n seizoen nog iets positiefs vinden.Daarom.
Supporters breken door de hekken bij de bussen/uitvak.Wat is er aan de hand?
Dat wordt dan nog lastig op zo'n korte termijn een ander stadion vindenAjax kan volgende keer ook niet meer naar Volendam.
Ik las het net. ME moest ingrijpen, maar het was mij niet duidelijk tegen welke supportersgroep.Supporters breken door de hekken bij de bussen/uitvak.
Dat is collectief straffen. Dat mag niet!!!!!#32@!#4$11De burgemeester had dus volkomen gelijk in eerste instantie.
Al sik het zo her en der lees gaat het volgend seizoen weer cresendo.Kost best moeite hoor, na zo’n seizoen nog iets positiefs vinden.
Als je het hier leest is niemand can de Ajacieden optimistisch, als je op showtime kijkt vinden ze het allemaal onnozel om nu te gaan zeggen dat de je de conf league kunt winnen en kampioen kunt worden.Al sik het zo her en der lees gaat het volgend seizoen weer cresendo.
Dan zal de trainer wel alleen staan met zijn mening.Als je het hier leest is niemand can de Ajacieden optimistisch, als je op showtime kijkt vinden ze het allemaal onnozel om nu te gaan zeggen dat de je de conf league kunt winnen en kampioen kunt worden.
Dus het zal wel wat meevallen.