Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Max

Administrator
Forumleiding
Roda hoort er in principe ook thuis. De Graafschap is toch vooral een heen en weer club.

Als je De Graafschap analyseert, dan is het inderdaad niet meer dan een heen en weer club. Zo heb je er meer. Roda JC hoort eigenlijk wel in de eredivisie thuis, maar ik vind het prima als Limburg in de Jupiler League speelt.
 

SanMark.

Well-known member
Wat mij betreft weer een prima bewijs dat we moeten kappen met middenmoters de nacompetitie in te sturen.


Inderdaad. Nummers 1 en 2 rechtstreeks laten promoveren naar de ere divisie en nummers 3 , 4 en 5 met de nummer 16 van de ere divisie laten strijden voor de laatste plek.
 

fr-keff

Active member
Als je De Graafschap analyseert, dan is het inderdaad niet meer dan een heen en weer club. Zo heb je er meer. Roda JC hoort eigenlijk wel in de eredivisie thuis, maar ik vind het prima als Limburg in de Jupiler League speelt.
9 jaar actief in de eredivisie sinds 2000....
 

Friesland

Well-known member
Ondanks dat NAC wel degradatie verdient met hun wanbeleid, heb ik helemaal niets met Roda JC. Dus die keuze lijkt me ook duidelijk. Overigens heeft Roda ook behoorlijk wat wanbeleid geleverd.

Met NAC heb je in ieder geval toch de meer aansprekende club.

NAC aansprekender dan Roda? Wellicht vanuit Rotterdams oogpunt, omdat het dichterbij ligt. Vanuit neutraal oogpunt bestaat er geen twijfel dat Roda meer aanspreekt dan NAC: Roda staat/stond bekend als subtopper/linkerrijtjeclub, NAC is vooral middenmoter/rechterrijtjeclub. Overigens horen zowel Roda als NAC in de Eredivisie thuis, helaas, is er nu slechts ruimte voor een van de twee. Qua toeschouwersaantallen zou NAC beter zijn voor de Eredivisie, altijd volle tribunes, terwijl het bij Roda altijd maar voor driekwart (of nog minder) gevuld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk je de acht seizoenen rondom de eeuwwisseling weg en er blijft echt een pure heen en weer club over.
 

Pascallovic

Well-known member
Dijkhuizen maakt 3 overtredingen binnen een minuut en had er eerder al eentje en is nu verbaasd dat hij een keer geel krijgt.
 
Bovenaan