Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

JMD

Well-known member
Ik hoopte op Volendam, maar vind De Graafschap ook wel goed.

Zo lang Roda er maar niet inkomt...
 

Ska P 187

Well-known member
Ziet er naar uit dat Vitesse van 0 naar 2 derbies gaat. Mooi.
De Graafschap heb ik altijd wel een leuke club gevonden.
 

Jozsef

New member
Ik ook. Mooie volksclub. Volendam straalt niets uit. Kunstgras, halflege tribune's, ik heb er niets mee.
 

de waan

Well-known member
Als ik de verhalen mag geloven was De Graafschap vier wedstrijden zwakker dan de tegenstander, maar hebben ze de mazzel dat ze niet willen scoren.

Die moeten dus nog een stuk of 15 spelers halen.
 

Fabian

Active member
Mooi. De Graafschap is een mooiere club en een betere aanwinst voor de Eredivisie. Daarnaast scheelt het een ku(ns)tgrasveld, dus dat is mooi meegenomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Als ik de verhalen mag geloven was De Graafschap vier wedstrijden zwakker dan de tegenstander, maar hebben ze de mazzel dat ze niet willen scoren.

Die moeten dus nog een stuk of 15 spelers halen.

Het lijkt nauwelijks op voetbal als ik het zo bekijk. Gelukkig is dat ook niet echt de bedoeling bij De Graafschap. FC Volendam speelt altijd wel redelijk verzorgt en gevoelsmatig leveren ze ook meer talent voor het Nederlands voetbal. Verder heb ik meer met FC Volendam gezien het praktisch tegen Westfriesland aanligt en een hoop Westfriese talenten bij FC Volendam rondlopen.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ondanks dat NAC wel degradatie verdient met hun wanbeleid, heb ik helemaal niets met Roda JC. Dus die keuze lijkt me ook duidelijk. Overigens heeft Roda ook behoorlijk wat wanbeleid geleverd.

Met NAC heb je in ieder geval toch de meer aansprekende club.
 

Kevah

New member
De Graafschap terug in de Eredivisie! Toch een zwak voor die club!

Nu weer hupsen voor NAC!
 

Ska P 187

Well-known member
Eerlijk gezegd maakt het me bij NAC-Roda niet zoveel uit. Ik vind beiden wel leuke clubs en de vertegenwoordigende leden hier op dvk lees ik ook graag.
Oftewel dat de beste moge winnen
 

fr-keff

Active member
Geweldig dat worden weer spannende ontmoetingen met de Superboeren! En met spanning bedoel ik vooral die binnen onze familie!
 

de waan

Well-known member
Het kan wel snel gaan in ieder geval. Een paar maand geleden was het alleen maar bestuurlijk gekonkel, sportief gepruts in de marge en vrijwel lege tribunes bij de Graafschap, een paar keer mazzel in wedstrijdjes en het is ineens weer hosanna.

Wat mij betreft weer een prima bewijs dat we moeten kappen met middenmoters de nacompetitie in te sturen.
 
Bovenaan