PEC Zwolle - FC Twente

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb vandaag het rijk alleen, dus dat betekent ongestoord voetbal kijken. Te beginnen met PEC Zwolle - FC Twente. En aangezien het de enige wedstrijd op dit tijdstip is, lijkt het me een goed idee om er een apart topic voor te openen.

Ik heb alvast de opstellingen:

PEC ZWOLLE: Begois; Van Polen, Marcellis, Lam, Van Hintum; Rienstra, Marinus, Dekker; Becker, Veldwijk, Menig.

FC TWENTE: Marsman; Ter Avest, Uvini, Bijen, Schilder; Corona, Mokotjo, Ziyech, Guti?rrez, Da Cruz; Olaitan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb er weinig vertrouwen in. Lijkt qua namen best aanvallend van Twente kant, maar spelers krijgen te veel verdedigende opdrachten mee.
Olaitan diepe spits, Corona vanaf rechts (hangend, vrije rol) en Da Cruz van links en dan Ziyech er kort achter.

Tapia en van der Heijden dus gepasseerd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb laatst ergens gelezen dat die Da Cruz er helemaal niks van bakt in het tweede. Dus ik ben benieuwd hoe hij het vandaag gaat doen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Er is weinig keus, Cabral en Mokhtar doen het ook niet al te best en zijn ook te druk met een past-minute transfer, dan maar een jochie van 18 een kans geven. We zullen het zien.
 

Mommiej

Well-known member
PEC ook wisselvallig, dus kan alle kanten op. Lang geleden dat Zwolle binnen 90 minuten van Twente won.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hah, Leo Driesen met een 'slip of the tongue' over de schoenen van Olaitan
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aardig eerste kwartier, met mogelijkheden aan beide kanten. Ik vind Zwolle ietsje overtuigender, maar het lijkt er wel op dat Twente beter voor de dag komt dan tegen ADO.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is overigens wel echt heel slecht van beide kanten. Zoveel balverlies en domme keuzes. Met 'aardig' doelde ik op de amusementswaarde.

Die Olaitan, zoveel ruimte. En er dan zo'n vervolg aan geven. Ongelooflijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blom geeft weer eens een penalty. Maar deze is terecht. Wat dom van die Uvini.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schitterend zeg, in de minuut voor die overleden supporter.

En hij gaat erin via Veldwijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klasse van Begois. Stond goed opgesteld, in tegenstelling tot veel andere keepers in zo'n situatie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me echt af waarom Schreuder nog steeds blijft zitten. Hij staat er al heel slecht op bij het publiek, is niet consistent in zijn keuzes en zijn ploeg mist duidelijk de echte overtuiging. Het is helemaal niet zo'n verkeerde ploeg, maar het oogt allemaal zo plichtmatig. Zwolle is ook nog zoekende en er gaat veel fout, maar je ziet wel de wil om er wat van te maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
2-0 van Veldwijk afgekeurd vanwege buitenspel. Jammer, want het was een fraaie kopbal.
 

Mommiej

Well-known member
lastig te zien of die rechtsback van Twente (of in ieder geval die die positie had bij vrije trap) niet op 1 lijn stond met Veldwijk. Geef arbitrage na de penal voordeel van de twijfel
 
Bovenaan