PC-Topic

Marinos

Well-known member
Over hoeveel foto's praten we op een gemiddelde dag ?
Laten we zeggen tien per monteur en een stuk of tien monteurs. Dus 500 foto's per week.

Ze zijn niet altijd nodig maar achteraf moeten ze wel terug gevonden kunnen worden. Data etc hoeft dus ook niet perse.
 

Eef de Kip

Well-known member
Laten we zeggen tien per monteur en een stuk of tien monteurs. Dus 500 foto's per week.

Ze zijn niet altijd nodig maar achteraf moeten ze wel terug gevonden kunnen worden. Data etc hoeft dus ook niet perse.

Maar als je na een maand een discussie krijgt over een installatie moet je 2000 foto's door toch?
 

Marinos

Well-known member
Maar als je na een maand een discussie krijgt over een installatie moet je 2000 foto's door toch?
Nee want ik kan in de agenda wel terug vinden wie op welke datum waar geweest is. Dus dan hoef ik nog maar 1 dag door te spitten. En wellicht maar 1 monteur als de afzender er wel aan gekoppeld kan worden.
 

Hankie

Well-known member
Je zal toch naar een synchronisatie Cloud Storage programma moeten gaan of maatwerk laten aanpraten tegen de whatsapp API. Want er is nu niets op de markt wat jij vraagt.
 

Maasveld

Well-known member
Ik weet niet in hoeverre het vergelijkbaar is, maar mijn afstudeerscriptie ging over iets soortgelijks. Het bedrijf in kwestie deed echter veel verzekeringswerk, dus daar waren data wel erg belangrijk. Ik heb ze toen een applicatie aangeraden die de geschreven werkbon moest vervangen. De monteurs zouden dan met een tablet alle data, inclusief foto's, op het betreffende project kunnen zetten en die werden dan direct in het systeem ingelezen. Na mijn afstuderen weet ik dat de projectmanagers het in gebruik hadden en die vonden het wel handig. Zoals gezegd weet ik verder niet hoe het bij jullie zit en of het de investering waard is.
 

Hankie

Well-known member
Ik weet niet in hoeverre het vergelijkbaar is, maar mijn afstudeerscriptie ging over iets soortgelijks. Het bedrijf in kwestie deed echter veel verzekeringswerk, dus daar waren data wel erg belangrijk. Ik heb ze toen een applicatie aangeraden die de geschreven werkbon moest vervangen. De monteurs zouden dan met een tablet alle data, inclusief foto's, op het betreffende project kunnen zetten en die werden dan direct in het systeem ingelezen. Na mijn afstuderen weet ik dat de projectmanagers het in gebruik hadden en die vonden het wel handig. Zoals gezegd weet ik verder niet hoe het bij jullie zit en of het de investering waard is.
Dus een andere App en dat schijnt voor de mensen die het moeten gebruiken lastig te zijn. Anders kan hij direct sync.com gebruiken bijvoorbeeld of een simpele onedrive
 

vakx2.0

Banned
Iemand tips. In verband met een baanwissel, raak ik m'n geliefde MacBook Pro (van de zaak) kwijt. Once you go Mac, you never go back... geldt ook voor mij. Ik wil er nu dus zelf 1 kopen. Maar ga geen 4K uitgeven. Het wordt dus een 'refurbished'. Er zijn veel aanbieders op de 'refurbished markt' merk ik. Hebben jullie ervaring met ze?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen ervaring mee. Ik heb priv? ook een MacBook Pro. Niet dat ik zo extreem Mac minded ben, maar ik was klaar met de Windows shit die binnen no time naar de klere gaat.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb geluid op mijn lap top, maar als ik een stream wil kijken in Chroome heb ik geen geluid. Wat staat daar dan verkeerd ?
 

JMD

Well-known member
Ik heb geluid op mijn lap top, maar als ik een stream wil kijken in Chroome heb ik geen geluid. Wat staat daar dan verkeerd ?

Staat het geluid niet op 'dempen'? (te zien bovenin het tabblad. Als je een video (of iets met geluid) afspeelt op dat tabblad zou je daar een speakertje moeten zien. Staat er een streep door het speakertje, dan staat je tabblad gedempt. Op te lossen door met rechtermuis op dat tabblad te klikken en dan 'dempen opheffen' (of zoiets))
 

SanMark.

Well-known member
Nog een vraag.

Tot een paar dagen terug als je op Google aan het zoeken was en je klikte op afbeeldingen , dan krijg je allemaal foto's te zien.

Als je dan op een foto klikte , dan had je de keus om de website te bezoeken om die foto te bekijken en om alleen de foto te bekijken.

Er stond iets bezoek website en bezoek afbeelding.

Nu staat er alleen nog bezoek website en delen ( icoontje wat je ook op de telefoon ziet als je wat wil versturen)

Zijn mijn instellingen nu per ongeluk veranderd of heeft Google dingen veranderd ?
 

JMD

Well-known member
Nog een vraag.

Tot een paar dagen terug als je op Google aan het zoeken was en je klikte op afbeeldingen , dan krijg je allemaal foto's te zien.

Als je dan op een foto klikte , dan had je de keus om de website te bezoeken om die foto te bekijken en om alleen de foto te bekijken.

Er stond iets bezoek website en bezoek afbeelding.

Nu staat er alleen nog bezoek website en delen ( icoontje wat je ook op de telefoon ziet als je wat wil versturen)

Zijn mijn instellingen nu per ongeluk veranderd of heeft Google dingen veranderd ?

Ik krijg precies hetzelfde, dus zal google dingen veranderd hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kwam een paar dagen geleden voorbij. Google had een of andere rechtszaak verloren.
 
Bovenaan