Pauw

U.G.

Well-known member
Volgens mij is dat gedoe met die paspoorten best wel basis eigenlijk.
Of je bent Nederlands of je bent het niet. Da's voor je bewustzijn en de lange arm van welke regering dan ook best belangrijk naar mijn mening.
Ik zou ook een Spaans paspoort kunnen nemen, maar die dat bewust niet..

De punten die je schetst in je onderbouwing vind ik wel behoorlijk sterk hoor, herkenbaar vooral. Toch deel ik je mening niet, me perdoa :) Wat betreft de Turken misschien nog wel, gezien de ' fascistische druk' die zij nog moeten ondergaan vanuit hun vaderland. Maar ook voor hun gaat eea wel veel verder dan wat een papiertje in de binnenzak even kan doen vervagen.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vanavond is er maar 1 gast: Max Verstappen.

Super! Hopelijk weer net zo'n leuke uitzending als Peptalk van afgelopen maandag. Dat is trouwens echt een aanrader voor iedereen die het nog niet gezien heeft. Ik heb erg gelachen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prachtige uitzending! Wat minder humor dan bij Peptalk, maar wel heel gaaf om te horen hoe Max zo'n week beleeft. Ik blijf me elke keer weer verbazen hoe makkelijk die jongen uit z'n woorden komt. Naast zijn rijvaardigheden is dat ook echt een talent.
 

Pieros

Active member
Prachtige uitzending! Wat minder humor dan bij Peptalk, maar wel heel gaaf om te horen hoe Max zo'n week beleeft. Ik blijf me elke keer weer verbazen hoe makkelijk die jongen uit z'n woorden komt. Naast zijn rijvaardigheden is dat ook echt een talent.

En hij is ook zo "gewoon gebleven" (tenminste zo lijkt het). Hij rijdt per slot van rekening al ruim een jaar met/bij de top van de wereld, maar daar merk je tijdens zo'n interview maar weinig van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoorde dat ze in boerkini er zou gaan zitten. Hopelijk een 2.0 versie met een gaas voor haar kop.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik hoorde dat ze in boerkini er zou gaan zitten. Hopelijk een 2.0 versie met een gaas voor haar kop.
In Frankrijk zou ik het nog kunnen begrijpen gezien de discussie die daar leeft. Echter in Nederland is het toch alleen de PVV die het echt actief zou willen verbieden? Er zijn toch geen incidenten hier geweest over Boerkini's?
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Frankrijk zou ik het nog kunnen begrijpen gezien de discussie die daar leeft. Echter in Nederland is het toch alleen de PVV die het echt actief zou willen verbieden? Er zijn toch geen incidenten hier geweest over Boerkini's?

Het gaat erom dat ze ons allemaal voor racist kan uitmaken.
 

Batigoal

Well-known member
Dat hoeft helemaal niet want we zijn gewoon racisten, punt!

Ze is wel goed in het problemen maken die er niet zijn. Er zal vast wel ophef en een maatschappelijke discussie komen na de uitzending vanavond. Het is bijna december, dus is ook wel tijd.
 
Bovenaan