Parijs 2024

erka

Well-known member
Valt mij ook al langer op. Sporza was ooit leuk maar die lui zijn tegenwoordig zo nationalistisch, dat is niet leuk meer. Misschien doen ze dat om alle Nederlanders weg te jagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Valt mij ook al langer op. Sporza was ooit leuk maar die lui zijn tegenwoordig zo nationalistisch, dat is niet leuk meer. Misschien doen ze dat om alle Nederlanders weg te jagen.
Of misschien doordat het komt dat ze veel toppers hebben in sporten. Belgisch hockey was vroeger niks, een Belgische turnster haalde hoogstens de top 50 enz...
 

erka

Well-known member
Wat een verrassing inderdaad zeg, dat België eruit ligt met hockey. Dat had ik echt nooit verwacht.
 

JMD

Well-known member
Als mensen nog durven te zeggen dat de Spelen niks uitmaken voor tennissers moeten naar de (bronzen) finales van het tennis kijken... Wat een emotie na afloop
 

JMD

Well-known member
Filippijn had gister goud gehaald bij turnen en kreeg daarvoor een huis van de Filippijnse regering. Ben benieuwd wat ze hem nu gaan geven, want hij wint goud op sprong
 

erka

Well-known member
Ondertussen zit ik even de tafeltennisfinale terug te kijken. Wát een wedstrijd zeg. Geweldige rallies.
 

JMD

Well-known member
En ook golf heeft nu echt een topline-up. Scheffler, Fleetwood, Matsuyama, Rahm, McIlroy. Ze staan allen in de top.
In Rio wilden vele profs niet gaan, vooral vanwehe het zika-virus, en het was voor het eerst. In Tokyo was er natuurlijk corona, dus dit is echt de eerste keer dat het een 'echt' toernooi is.
Maar goed, ook tennis had een cycli of 3 nodig om echt een toptoernooi te worden.
 

JMD

Well-known member
Badmintondubbelfinale is ook heerlijk, netals bij de finale om brons gaat het alle kanten op.
 

JMD

Well-known member
Breaking: China wint geen badmintondubbelgoud, maar Taiwan...

En zo meteen het leukste damesdubbel in de finale: Errani/Paolini
 

Reinoud

Well-known member
Australië wint ook van Hongarije na strafworpen. Lijken mij dan ook poule winnaar te worden.
 

JMD

Well-known member
De laatste zwemsessie, eerst het snelste nummer (50m vrij), dan het langste (1500m vrij) nen dan beide wisselslagestafettes
 

JMD

Well-known member
Weer een medaille voor Ierland, 1500m.
USA wint hier, ook bij wielrennen, komen nu in de buurt van China qua goud
 

Reinoud

Well-known member
Litouwen wint van Servië. Als de mannen zo winnen van de USA staan ze in de halve finale!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan