Oud-Feyenoorders

Mario

Well-known member
Forumleiding

Hankie

Well-known member
Mario Been mag niet meer mee met Feyenoord omdat hij te kritisch is.

Is volgens Te Kloese niet waar.

Abubakari

Well-known member
Henk Spaan en Harry Vermeegen? Leuk programma was dat.
Toen we nog niet zo doorhadden wat een randmongool Harry Vermeegen is. Mijngod, wat een domme idioot is dat. En een aandachtsgeile narcist bovendien. Ali B blijft de ergste, maar Vermeegen staat keurig tweede. En dan laat ik politici uit de buitencategorie uiteraard even buiten beschouwing want die volksmenner van de PVV is uiteraard veel erger en gevaarlijk.

erka

Well-known member
Toen we nog niet zo doorhadden wat een randmongool Harry Vermeegen is. Mijngod, wat een domme idioot is dat. En een aandachtsgeile narcist bovendien. Ali B blijft de ergste, maar Vermeegen staat keurig tweede. En dan laat ik politici uit de buitencategorie uiteraard even buiten beschouwing want die volksmenner van de PVV is uiteraard veel erger en gevaarlijk.

Mee eens maar Pisa was wel grappig.

Abubakari

Well-known member
Mee eens maar Pisa was wel grappig.
Klopt en later Verona en die twee koeien ook. Maar wel apart dat totale tegenpolen als Spaan en Vermeegen destijds samenwerkten. Schijnen tegenwoordig gebrouilleerdte zijn, hetgeen ik me dus wel voor kan stellen.

zwammy

Well-known member
Zijn gewoon 2 dorpsgekken. Vermengen zie je alleen toch als je zijn youtube kijkt, ik zie het in ieder geval nooit voorbij komen.

Abubakari

Well-known member
Zijn gewoon 2 dorpsgekken. Vermengen zie je alleen toch als je zijn youtube kijkt, ik zie het in ieder geval nooit voorbij komen.
Ik keek laatst een docu over die gasten die op Mallorca iemand dood hadden geslagen/geschopt, daar kwam Vermeegen ook in voor.

gevegt

Well-known member
Klopt en later Verona en die twee koeien ook. Maar wel apart dat totale tegenpolen als Spaan en Vermeegen destijds samenwerkten. Schijnen tegenwoordig gebrouilleerdte zijn, hetgeen ik me dus wel voor kan stellen.
Ze leven al een hele tijd in onmin. Dat was al een keer te zien in Studio Spaan, wat ook wel een grappig programma was.

Bovenaan