[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Fabian

Active member
Goed beleid. Hoewel, Lex Immers, Te Vrede of Kazim aan FC Twente slijten zou ik als Feyenoorder niet erg vinden.

Ja, maar Twente moet dokken. Dus dan gaan de bedragen al snel omhoog. Ook al is het een Te Vrede bijvoorbeeld.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb op Feyenoord na volgens mij bij elke club wel op een speler geboden dus haast mannen, accepteren die hap.
 

JMD

Well-known member
Kan het trouwens ook gebeuren dat buitenlandse clubs op jouw spelers gaan bieden?
 

Fabian

Active member
Ik heb een bod ontvangen een miljoen onder de vraagprijs... ik ben ook geen weggeverT ook al zie ik hier wel de reden waarom gezien de relatie speler en bieder.

En nee, niet van Zwammy inderdaad. Dat had me nog meer verbaasd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee, maar die kopen wel de spelers van de transferlijst. Althans, dat was altijd zo. Spelers die je vandaag te koop zet (met de originele prijs of iets daarboven!), zijn morgenvroeg bij de update verkocht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zit je nou in de vijver van Excelsior te vissen? Prima hoor. Ik zal eens kijken of ik nu weer van iemand een speler kan kopen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Miyachi accepteer ik morgen, max. Mag maar 1x per dag een speler verkopen aan hetzelfde team
 

Fabian

Active member
Excelsior is aan het inkopen... rare jongens die Kralingers.

Wie is eigenlijk jouw beste speler Max? Bruins?
 

Fabian

Active member
Je kunt ook Te Vrede van me krijgen. Voor jou wil ik denken aan een vriendenprijsje... Excelsior, daar kan ik goed mee door een deur. Ik weet niet wat je op Miyachi bood.

Of je moet ge?nteresseerd zijn in Kazim.
 
Laatst bewerkt:

Kevah

New member
Om hoelaat is de update van getrainde spelers?
Aangezien ik vanavond op volle oorlogsterkte moet aantreden tegen het team waarvan wij angstgegner zijn. Kan ik het me niet veroorloven de spelers die nu in training zijn te missen.
 
Bovenaan