[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schotland

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook een speler verkocht. Gelijk twee spelers gehaald voor in de as. Nu sparen voor een spits.
 

Fabian

Active member
Ik heb ook een speler verkocht. Gelijk twee spelers gehaald voor in de as. Nu sparen voor een spits.

Ik heb een spits gekocht... was ook wel nodig.

Toch heb ik er voor gekozen om met twee aanvallers aan te treden. Nu zijn dat Boetius en Vucinic.

Je biedt trouwens op Kazim? Hahaha. Jij? Maar je hebt het alweer ingetrokken.

Ik heb Te Vrede te koop staan, dus als je ge?nteresseerd bent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Online Soccer Manager. DVK 2.0 competitie, doe jij ook mee?

Online Soccer Manager. DVK 2.0 competitie, doe jij ook mee?

Geld is op. Ik had zes miljoen. Daar kon ik net mooi een middenvelder en een verdediger van net geen 70 score halen. Voor Excelsior zijn dan behoorlijke versterkingen. Nu heb ik drie ton, dus ik hoop dat ik snel twee spelers verkoop zodat ik een spits kan halen. Al was Van Weer vrij trefzeker in de oefenwedstrijd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik speel al eeuwen geen osm meer, ivm de frustrerende willekeur bij de uitslagen

Kom op Satyr. Frustraties overboord en gaan met die banaan.

Kevah je zit erin hoor.

Max, je had ook een bod gedaan op Bikel?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Max, je had ook een bod gedaan op Bikel?

Yep. Uiteindelijk de plannen gewijzigd en ben ik voor twee aankopen van ieder drie miljoen euro gegaan. Wat alweer onrealistisch veel is voor een club als Excelsior.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Yep. Uiteindelijk de plannen gewijzigd en ben ik voor twee aankopen van ieder drie miljoen euro gegaan. Wat alweer onrealistisch veel is voor een club als Excelsior.

Ik heb nog wel een kratje oud papier staan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb trouwens op een paar van jouw spelers geboden JMD.


Wie zouden er eventueel nog aan kunnen sluiten? Als keff zijn aanmelding met AZ voltooid, hebben we al een mooi clubje, maar er moeten er nog wel een paar bij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nik, Keff en Hankie sluiten nog aan? Banshee zodra hij in Engeland klaar is (dus rond het einde van de OSM competitie). Verder wellicht iets voor Pascallovic? Ook Satyr moet natuurlijk gewoon meedoen. Dan zit de competitie al aardig vol.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Over DKV gesproken... Bernardo deed toch ook aan OSM? :football2:
 
Bovenaan