Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Wanneer gaan we eens stoppen met talenten meteen op het schild te hijsen. En dan uiteraard na de eerste terugslag meteen af te schrijven. Laat die jongen nou eerst eens in jong Oranje spelen of zo.
 

Susa

New member
Maakt niet uit toch.

Kluivert, van Basten , Gullit, Vanenburg etc waren allemaal 17 of 18 toen ze debuteerden in Oranje

Als een talent goed genoeg is blijft die wel overeind lijkt me.
 

Pascallovic

Well-known member
Logische selectie toch ?

Wat is er niet goed aan volgens jullie ?
De door de bondscoach benoemde eerste keeper wordt niet opgeroepen omdat hij bij zijn club op de bank zit en ondertussen zitten er 2 andere keepers bij die ook op de bank zitten bij de club. Janssen als bankzitter wel meenemen en Babel die goed speelt bij zijn club niet. Berghuis vind ik niks bijzonders bij Feyenoord. Tete is ook gewoon een bankzitter bij Ajax, die door schorsingen en blessures van Veltman toevallig 2x heeft mogen meespelen. De Ligt is natuurlijk wel erg vroeg. Sneijder speelt weinig bij zijn club door blessures. De rest kan wel.
 

de waan

Well-known member
Maakt niet uit toch.

Kluivert, van Basten , Gullit, Vanenburg etc waren allemaal 17 of 18 toen ze debuteerden in Oranje

Als een talent goed genoeg is blijft die wel overeind lijkt me.

Ik heb toch het idee dat die allemaal iets meer dan vijf wedstrijden in de Eredivisie hadden gespeeld toen ze in Oranje debuteerden.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb toch het idee dat die allemaal iets meer dan vijf wedstrijden in de Eredivisie hadden gespeeld toen ze in Oranje debuteerden.

Echt talent komt er vanzelf. Maduro debuteerde ook voor Oranje met een paar wedstrijden in Ajax 1 achter zijn kiezen. :duim:

Viergever is overigens wel terecht, die speelt prima dit seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt talent komt er vanzelf. Maduro debuteerde ook voor Oranje met een paar wedstrijden in Ajax 1 achter zijn kiezen. :duim:

Viergever is overigens wel terecht, die speelt prima dit seizoen.

Jan-Scharie speelt ook prima. Die wordt toch ook niet geselecteerd?
 

Abubakari

Well-known member
Jan-Scharie speelt ook prima. Die wordt toch ook niet geselecteerd?

Dat willen jullie toch niet? Twee wedstrijden in ??n week, dat kost Feyenoord punten (en de titel) begreep ik.

Gewoon de beste spelers selecteren. En daar horen Viergever en de Ligt bij. Klaar. Bulgarije oprollen, Ajax defensie opstellen, hou je sowieso de nul, hoef je maar ??n keer te scoren. Het is zo simpel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan