Oranje nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Erg benieuwd of Wijnaldum zijn niveau bij Liverpool eindelijk eens gaat doortrekken naar Oranje. De laatste weken is hij echt steengoed daar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat doet hij bij Liverpool anders dan?

Bij Liverpool is hij de aanjager. De man die de meters maakt en de duels aangaat en dan de bal snel inlevert bij een ploeggenoot. Bij Oranje heb ik het idee dat hij, al dan niet gevraagd door de bondscoach, denkt dat hij de spelmaker moet zijn. En dat kan hij een stuk minder goed.

Tegen Frankrijk speelde hij laatst al een prima wedstrijd.

Klopt, met name in de tweede helft was hij zeer goed.
 

gevegt

Well-known member
Bij Liverpool is hij de aanjager. De man die de meters maakt en de duels aangaat en dan de bal snel inlevert bij een ploeggenoot. Bij Oranje heb ik het idee dat hij, al dan niet gevraagd door de bondscoach, denkt dat hij de spelmaker moet zijn. En dat kan hij een stuk minder goed.

Bij Oranje doet hij niet zo veel anders. Het verschil is dat hij in een ander systeem speelt, maar belangrijker nog met mindere spelers om zich heen.

Robben had er ook al last van en nu zie je dat ook bij Wijnaldum en Memphis. Af en toe gaat het ze te traag.
 

gevegt

Well-known member
Rosario zou in de basis staan maar mag niet spelen vanwege een rode kaart bij jong oranje.
 

Janssen

Well-known member
Maarten fucking de Rhoon ?

Wat ziet de bondcoach in godsnaam in deze Wim Hofkens 2.0 ?

Tikkeltje kleurloos wel maar voor een trainer wel lekker als je zo iemand hebt die altijd een 6,5 haalt. Verder zou ik voortaan lekker Rosario opstellen maar dat kon vanavond dus niet.
 

Susa

New member
Tikkeltje kleurloos wel maar voor een trainer wel lekker als je zo iemand hebt die altijd een 6,5 haalt. Verder zou ik voortaan lekker Rosario opstellen maar dat kon vanavond dus niet.

Die knul heeft flapoortjes....

Is niks en zal nooit wat worden.
 
Bovenaan