Vlaflip Tom Egbers zegt voor de 12e keer dat Frankrijk de wereldkampioen is.
Ik vond vooral die Stekelenburg hinderlijk. Laat de bondscoach gewoon zijn zegje doen. Liefst een kwartier lang.
Vlaflip Tom Egbers zegt voor de 12e keer dat Frankrijk de wereldkampioen is.
Mag je zeggen ja. Zo belangrijk hoe vaak hij de tweede bal oppakt en de gaten bij balverlies dicht loopt.
Ik wachtte eerlijk gezegd nog steeds op het moment dat hij er een keertje doorheen zakt maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat hij na dit seizoen in de top mee kan.
Dat bedoel ik. Samen met de Jong zorgt hij er voor dat de druk op de verdedigers minder worden en het spel veel sneller wordt.
Prima blok voor de verdediging.
Inderdaad. En Koeman lult die 15 minuten wel vol.Ik vond vooral die Stekelenburg hinderlijk. Laat de bondscoach gewoon zijn zegje doen. Liefst een kwartier lang.
Wat is jouw analyse van de bondscoach Koeman?
Hij profiteert heel goed van de talenten die nu tot wasdom komen. Daarbij lijkt het dat hij de spelers het plezier weer heeft teruggeven waardoor ze weer acties durven te doen.
Ik zie hem nog wel zoeken naar het beste team, maar hij durft wel zo te spelen dat het geen balletje breed meer is, zonder te veel ruimte achter de verdediging ontstaat.
Kortom, de eerste gelukkige wedstrijden heeft een prima dynamiek in het team gebracht wat hij feilloos herkent en heel goed op in speelt.
Oh, ik dacht over stadions waar Oranje succes boekt in deze Nations League. Maar gauw on topic dan.Geen idee.
Dit gaat over de wedstrijd tegen de Fransen.
Kenner van niks ben je ook he?Veel te aanvallend. Dat wordt dus niks.
:duim:
Kortom, de man is een toptrainer!
Ik vond het een redelijke wedstrijd met een goed resultaat. Vond het ook top dat Vilhena nog een paar minuten mee mocht doen in zijn thuis stadion.
Oh, ik dacht over stadions waar Oranje succes boekt in deze Nations League. Maar gauw on topic dan.
Kenner van niks ben je ook he?
Haha, jij en een inhoudelijk antwoordZodra je de poll hebt ingevuld geef ik je een inhoudelijk antwoord.
Ik vond het een redelijke wedstrijd met een goed resultaat. Vond het ook top dat Vilhena nog een paar minuten mee mocht doen in zijn thuis stadion.
:cab:Haha, jij en een inhoudelijk antwoordmg:
Volgens jou zou Frankrijk in de tweede helft laten zien dat ze twee klassen beter zijn dan Nederland. Maar juist in de tweede helft werden ze zoek gespeeld.
Oftewel, wereldkampioen in 2022!Dat klopt. In principe heeft Frankrijk betere spelers. Nederland heeft goede spelers die pas over een paar jaar een topteam vormen.