Oranje - Les Bleus

Oranje - Les Bleus

  • Hup Frankrijk! Dan ben je dus een landverrarder!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

gevegt

Well-known member
Mag je zeggen ja. Zo belangrijk hoe vaak hij de tweede bal oppakt en de gaten bij balverlies dicht loopt.

Dat bedoel ik. Samen met de Jong zorgt hij er voor dat de druk op de verdedigers minder worden en het spel veel sneller wordt.
Prima blok voor de verdediging.
 

gevegt

Well-known member
Wat is jouw analyse van de bondscoach Koeman?

Hij profiteert heel goed van de talenten die nu tot wasdom komen. Daarbij lijkt het dat hij de spelers het plezier weer heeft teruggeven waardoor ze weer acties durven te doen.
Ik zie hem nog wel zoeken naar het beste team, maar hij durft wel zo te spelen dat het geen balletje breed meer is, zonder te veel ruimte achter de verdediging ontstaat.
Kortom, de eerste gelukkige wedstrijden heeft een prima dynamiek in het team gebracht wat hij feilloos herkent en heel goed op in speelt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij profiteert heel goed van de talenten die nu tot wasdom komen. Daarbij lijkt het dat hij de spelers het plezier weer heeft teruggeven waardoor ze weer acties durven te doen.
Ik zie hem nog wel zoeken naar het beste team, maar hij durft wel zo te spelen dat het geen balletje breed meer is, zonder te veel ruimte achter de verdediging ontstaat.
Kortom, de eerste gelukkige wedstrijden heeft een prima dynamiek in het team gebracht wat hij feilloos herkent en heel goed op in speelt.

:duim:

Kortom, de man is een toptrainer!
 

stc

Well-known member
Ik vond het een redelijke wedstrijd met een goed resultaat. Vond het ook top dat Vilhena nog een paar minuten mee mocht doen in zijn thuis stadion.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het een redelijke wedstrijd met een goed resultaat. Vond het ook top dat Vilhena nog een paar minuten mee mocht doen in zijn thuis stadion.

Volgens jou zou Frankrijk in de tweede helft laten zien dat ze twee klassen beter zijn dan Nederland. Maar juist in de tweede helft werden ze zoek gespeeld.
 

stc

Well-known member
Volgens jou zou Frankrijk in de tweede helft laten zien dat ze twee klassen beter zijn dan Nederland. Maar juist in de tweede helft werden ze zoek gespeeld.

Dat klopt. In principe heeft Frankrijk betere spelers. Nederland heeft goede spelers die pas over een paar jaar een topteam vormen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Genoten! Pot 1 EK kwalificatie binnen. Nu de halve finale Nation League!
 
Bovenaan