Oranje Leeuwinnen

DeMaster

Active member
Goede wedstrijd (eerste 20 minuten niet).
Verder prima sfeer zoals altijd in de stadions:duim:
Was weer top, beter dan de CL finale.

Janssen

Well-known member
Sanmark heeft wel gelijk natuurlijk. Ik betrap mezelf erop dat ik het vooral aandoenlijk vind allemaal. Ook dat juichen na een goal alsof ze echt iets gepresteerd hebben. Net als bij G-voetbal vind ik dat eigenlijk best mooi om te zien. Waarom het zo erg gepusht wordt door media snap ik dan weer niet.

De Groene Scout

Well-known member
Kwam vandaag op twitter ook nog een poll tegen van Go Ahead Eagels.
Daar vroegen ze zich af of de JO17-1 van Go Ahead zou kunnen winnen van de Oranjedames.
Ja natuurlijk kunnen ze dat; voor de JO15 is het meer een uitdaging.

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje Leeuwinnen

Sparta C1 heeft toch wel eens de Oranje dames verslagen? Dan maakt Go Ahead Eagles C1/O15 ook een prima kans.

Unregistere

Well-known member
Lang geleden won een veteranenteam van Papendrecht, gemiddeld ruime 45, ook eens van de nationale damesploeg. Geen idee of dat ze nu nog zou lukken, maar ??n van de spelers - destijds assistent-trainer en later teammanager bij ASWH - heeft het verhaal vaak genoeg in geuren en kleuren verteld. Was in 2005, uitslag 5-1.

Heb het oude bericht nog gevonden, haha: http://members.chello.nl/p.buisman1/seizoen0506/Zo7-NedDamesKrant-0506.htm

Voor onze Kika komt het WK mogelijk in gevaar trouwens. Een gebroken middenhandsbeentje...

Bovenaan