Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat van DGS kunnen leren.Logisch nadenken.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat van DGS kunnen leren.Logisch nadenken.
Inderdaad, aan de Fr?d?ricklaan is het prima feesten voor teletoeters en carnavalvolk.....Hoezo? Ik zie op teletekst bijna 24.000 toeschouwers.
Het broertje van een vriend van me woont op een steenworp afstand van het Philips Stadion en had vrijkaartjes gekregen. Hij stuurde een foto vanuit het stadion. De 2de ring was compleet leeg, de 1ste ring voldoende lege plekken. Stond dan uiteraard niet het hele stadion op, maar 24.000 lijkt me wel heel erg optimistisch.Hoezo? Ik zie op teletekst bijna 24.000 toeschouwers.
Het broertje van een vriend van me woont op een steenworp afstand van het Philips Stadion en had vrijkaartjes gekregen. Hij stuurde een foto vanuit het stadion. De 2de ring was compleet leeg, de 1ste ring voldoende lege plekken. Stond dan uiteraard niet het hele stadion op, maar 24.000 lijkt me wel heel erg optimistisch.
Hoe komen ze dan in de vredesnaam aan 24.000?
Overigens grote onzin om dit soort wedstrijden bij De Graafschap te spelen.
Jij hebt liever dat ze in een half leeg stadion spelen dan in een vol stadion?
Jij hebt liever dat ze in een half leeg stadion spelen dan in een vol stadion?
Nee natuurlijk niet.
Maar dit was op een dinsdagavond en buiten de vakanties, de voorgaande keren op een vrijdag of zaterdag. Overigens toch aardig wat toeschouwers ondanks een lege 2e ring.
De UEFA bepaald deze data, niet de KNVB.
Maar als je liever in een vol stadion speelt dan is het toch logischer dat ze in een kleiner stadion spelen als de wedstrijd door de UEFA gepland wordt op een dinsdagavond buiten de vakanties? Bijvoorbeeld op de Vijverberg.
In de vorige kwalificatiereeks waren alle wedstrijden heel snel uitverkocht, dus inderdaad niet zo gek dat ze de wedstrijden nu in grotere stadions hebben gepland. Zeker voor de wedstrijd tegen de grootste concurrent Rusland.Was denk ik de eerste keer in tijden dat een interland van de dames niet uitverkocht was? Dus kan ook gewoon een 'foute' inschatting zijn, dat kan gebeuren.