Super sukkel!Echt niet! Knurft!
Taylor ook, maar die is niet verpest door PSV en schiet zijn penalty wel binnen.Allemaal uit de Ajax-jeugdopleiding...![]()
Wat doe jij in dit topic?🤬Heren, heren. Wel een beetje gedragen he anders stuurt Abu jullie naar het vrouwenvoetbal.
Met dank aan de PSVers!.Makkelijker WK kwalificatiepoule en een potje in Groningen. count your blessings.
Groningen?Taylor ook, maar die is niet verpest door PSV en schiet zijn penalty wel binnen.
Ik heb alleen de verlenging + penalty’s gezien van dit tweeluik. Vind de NL nog steeds een veredeld oefengedoe. Bij de penalty’s ook nauwelijks spanning.
Makkelijker WK kwalificatiepoule en een potje in Groningen. count your blessings.
Tegen Malta meen ik.Groningen?
Tegen Malta meen ik.
Precies. Die denken tenminste wel aan het grote plaatje...Met dank aan de PSVers!.
Helden zijn het!!!
En Taylor moest weer zo nodig raak schieten, waardoor je nog bijna het WK misloopt.Precies. Die denken tenminste wel aan het grote plaatje...
Die weet heus wel dat de PSV’ers wel weer falen. En die is ook niet bang voor een wat sterkere poule met Manolevjes.En Taylor moest weer zo nodig raak schieten, waardoor je nog bijna het WK misloopt.