Heeeeerlijk
zwammy Well-known member 23 mrt 2025 #504 Maasveld zei: Min 10 miljoen voor Van Hecke. Klik om te vergroten... Moeten we delen met Heerenveen dus is maar bijzaak
Maasveld zei: Min 10 miljoen voor Van Hecke. Klik om te vergroten... Moeten we delen met Heerenveen dus is maar bijzaak
gevegt Well-known member 23 mrt 2025 #507 Wat de einduitslag ook wordt, Nederland heeft nu al twee prima wedstrijden gespeeld.
zwammy Well-known member 23 mrt 2025 #510 Als hato geen rood had gehad had ik al lekker naar bed kennen gaan
Abubakari Well-known member 23 mrt 2025 #511 zwammy zei: Als van Hecke geen penalty had veroorzaakt had ik al lekker naar bed kennen gaan. Klik om te vergroten... 👍 Maximaal twee jaar, dan speelt Hato bij een Europese topclub.
zwammy zei: Als van Hecke geen penalty had veroorzaakt had ik al lekker naar bed kennen gaan. Klik om te vergroten... 👍 Maximaal twee jaar, dan speelt Hato bij een Europese topclub.
zwammy Well-known member 23 mrt 2025 #512 Daar ga ik vanavond niet eerder door slapen. Goed, laten we hopen dat Brobby gee ln pingel neemt
zwammy Well-known member 23 mrt 2025 #515 Ach, het is beter als er 2x met 4 0 vanaf te gaan wat iedereen van te voren verwachte.
gevegt Well-known member 23 mrt 2025 #517 JFK zei: Dit was toch buitenspel? Klik om te vergroten... Nee, foutje van Frimpong die dat ophief.