gevegt
Well-known member
Kijk, weer een kenner die het ziet!Ik vond Memphis erg nuttig en verdienstelijk spelen. Ik zou ook niet weten wie daar anders moet spelen.
Kijk, weer een kenner die het ziet!Ik vond Memphis erg nuttig en verdienstelijk spelen. Ik zou ook niet weten wie daar anders moet spelen.
Je bent zelf by far de zwakste😁Was toch al by far de zwakste.
Je kunt zelf het niveau niet aan.😌Dan had Huijssen ook rood moeten hebben, maar goed je ziet dat hij het niveau nog niet aan kan.
De meningen zijn niet verdeeld hoor, de cijfers in VI slaan meestal nergens op en erka en Hankie versus de bondscoach en alle kranten, tsja.Haha, laten we het erop houden dat de meningen verdeeld waren. De bondscoach vond Hato "geweldig spelen" en die gaat er over. Maar goed, als een mindere prestatie er voor zorgt dat clubs uit het buitenland voorlopig nog even bij hem wegblijven, dan teken ik daarvoor.
Miedema is een topper en zou makkelijk mee kunnen bij bijv een Groningen of Cambuur.De meningen zijn niet verdeeld hoor, de cijfers in VI slaan meestal nergens op en erka en Hankie versus de bondscoach en alle kranten, tsja.
erka en Hankie mogen tot nader order Vivianne Miedema gaan beoordelen.
En erka mag de vrouwenversie van de Nord derby met gevegt bespreken.
Maar in dit topic eerst maar even niet.
En dan toch gewoon in dit topic blijven posten he? Typ ik Chinees ofzo?Miedema is een topper en zou makkelijk mee kunnen bij bijv een Groningen of Cambuur.
Ze kan gewoon meedoen bij de mannen hoor!En dan toch gewoon in dit topic blijven posten he? Typ ik Chinees ofzo?
Cambuur heeft geen vrouwenelftal. Dus dat zal dan wel Groningen worden.
nou....然後繼續在這個主題上發帖,對嗎? Typ ik Chinees ofzo?
坎布爾沒有女子隊。所以那很可能是格羅寧根
Miedema is een topper en zou makkelijk mee kunnen bij bijv een Groningen of Cambuur.