Oranje in de UEFA Nations League 2024/2025

gevegt

Well-known member
In de tactische bespreking moet gewoon al vast staan wie de strafschop neemt. Aanvoerder moet alleen sturen als men zich niet aan de afspraken houdt.
Koeman lijkt het beter te vinden dat ze dat op het veld doen en daarmee van Dijk zijn vertrouwen te geven als zijn verlegstuk op het veld.

stc

Well-known member
Koeman lijkt het beter te vinden dat ze dat op het veld doen en daarmee van Dijk zijn vertrouwen te geven als zijn verlegstuk op het veld.
Vooral strafschoppen kan je maar beter van te voren aangeven ipv tossen op het veld. Voorkomt veel gedonder op het veld.

Mario

Well-known member
Ik vond het al opvallend dat Weghorst de penalty nam, normaal is Gakpo eerste keus bij Oranje. Verder was het allemaal weer niet geweldig bij Oranje, de uitslag is vertekend. In maart gaan we er alsnog uit tegen Italië, Portugal of Spanje. Enige voordeel is dat je groepshoofd bent bij de loting voor de WK kwalificatie.

JMD

Well-known member
Precies. Op de absolute Europese top komen we gewoon veel tekort, maar daarna hoeven we voor niemand bang te zijn.

JMD

Well-known member
Heerlijk dit. Een aftands stadion in het oostblok, ambulance in de hoek (of is het een busje?), ik mis alleen nog het leger op de tribune en het is net de jaren 80.

En o ja, ook nog een scheidsrechter uit het oostblok. En wat mij betreft hadden de beelden wel iets minder scherp gemogen en het licht wat minder....

Makanaky

Well-known member
Heerlijk dit. Een aftands stadion in het oostblok, ambulance in de hoek (of is het een busje?), ik mis alleen nog het leger op de tribune en het is net de jaren 80.

En o ja, ook nog een scheidsrechter uit het oostblok. En wat mij betreft hadden de beelden wel iets minder scherp gemogen en het licht wat minder....
Vergeet de gastoeters aub niet!

Bovenaan