Mooie woordspeling!En 3-1... Cody Gakpo Eintovenaar
En veel geld heeft opgehaald met pokeren.Kom er trouwens net achter dat die papzak in het zwart van Bosnië de ooit flegmatieke Sergej Barbarez van o.a. HSV en Leverkusen is. Echt totaal onherkenbaar.
Hopelijk gaat De ligt bij zijn nieuwe club zijn talent weer opfrissen, want dit optreden geeft Bayern wel pijnlijk gelijk.Fris spelend Oranje, twee onnodige tegengoals.
Niet van mij hoor, werd continu door 'Oost' gezongen toen Gakpo nog bij PSV speeldeMooie woordspeling!
Dylan Timber?Broertje Timber ook goed om De Vrij op te volgen na 2026.
Niet van mij hoor, werd continu door 'Oost' gezongen toen Gakpo nog bij PSV speelde
Jawel, maar de Vrij speelt normaliter geen 10 jaar meer achterin bij Oranje. v Dijk ook niet. Dus er moet een speler zijn die achterin het over kan nemen.Normaal speelt de Vrij op die positie.
En uiteraard ontstaan doordat de gemiddelde Eindhovenaar dat woord niet kan spellen.Niet van mij hoor, werd continu door 'Oost' gezongen toen Gakpo nog bij PSV speelde
van Hecke en vd VenJawel, maar de Vrij speelt normaliter geen 10 jaar meer achterin bij Oranje. v Dijk ook niet. Dus er moet een speler zijn die achterin het over kan nemen.
Jammer voor je, maar Eindhoven is meerdere malen uitgeroepen tot de slimste regio van de wereld...En uiteraard ontstaan doordat de gemiddelde Eindhovenaar dat woord niet kan spellen.
Ik moest even opzoeken wie dat was. Kende zijn naam niet, maar kende hem natuurlijk wel. Als je door het centrum van Eindhoven liep was die niet te missen...En natuurlijk overgenomen van de enige echte Eintovenaar, wijlen Arnol Kox
Daar merk je op de voetbaltribune meestal niet zoveel van.Jammer voor je, maar Eindhoven is meerdere malen uitgeroepen tot de slimste regio van de wereld...
Amsterdam daarentegen: https://www.at5.nl/artikelen/83754/veel-amsterdammers-minderbegaafd
Overigens kom ik uit Haarlem, dus heb ik met beide niks te maken. Wel spreek ik, zoals het een echte Haarlemmer betaamt, keurig ABN...