Gezien je het schaatsen niet volgt is het in het geheel geen domme vraag.Op het gevaar af dat ik iets heel doms ga zeggen, maar wie is in godsnaam Schouten?
Ex celsior en tegenwoordig Bologna.Op het gevaar af dat ik iets heel doms ga zeggen, maar wie is in godsnaam Schouten?
Ex celsior en tegenwoordig Bologna.
1960 Feyenoord-Ajax 9-5, 4x Schouten.Op het gevaar af dat ik iets heel doms ga zeggen, maar wie is in godsnaam Schouten?
Voor wie scoorde hij 4x? Allebei? Voor allebei 2? 3 voor Feyenoord?1960 Feyenoord-Ajax 9-5, 4x Schouten.
Nee, daar deden vier spelers mee die Schouten heten. Waaronder oud Den Bosch speler Arnold Schouten. Die speelde later nog bij Ajax. En Teddy Schouten, die heeft later het songfestival nog gewonnen.Voor wie scoorde hij 4x? Allebei? Voor allebei 2? 3 voor Feyenoord?
Deed er geloof ik ook nog eentje mee die later commentaar gaf voor Radio Rijnmond.Nee, daar deden vier spelers mee die Schouten heten. Waaronder oud Den Bosch speler Arnold Schouten. Die speelde later nog bij Ajax. En Teddy Schouten, die heeft later het songfestival nog gewonnen.