Oranje in de UEFA Nations League 2022/23

Abubakari

Well-known member
In de basis hoef je enkel nog Van Dijk te vervangen door Botman. Verder zou dit best kunnen werken. Gelukkig dat Koeman vooralsnog niet gevoelig is voor keeperslobby’s en niet weer aan een keeperstombola begint.
Nee, maar 7 tegentreffers in 2 wedstrijden, niks meer aan doen en zeker niet de beste en bovendien langste keeper opstellen.

Enig lichtpuntje is dat het een collectief (falen) is. Niemand onttrekt zich er echt aan.
Dan toch maar meer dan alleen van Dijk vervangen. Probleem is dat het lood om oud ijzer is, zoveel veel beters hebben we niet en als we het wel hebben selecteert Koeman hem niet.
 

Abubakari

Well-known member
11 - The Netherlands have conceded 11 goals in their last four matches, their most in a run of four games since 1962 (also 11)
 

Mario

Well-known member
In September gaan alle ballen weet naar Depay ben ik bang. Tel daarbij op dat Bergwijn en Wijnaldum vandaag weer hebben gescoord, dus grijpt Koeman weer terug naar het oude recept.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft De Jong vandaag echt een bal gegeven waar een goede kans uit kwam?
 

ALenstra

Well-known member
Geen doelpunten bij Spanje-Kroatie, verlenging dus. Ansu Fati kreeg wel vlak voor tijd een enorme kans om Spanje op 1-0 te zetten.
 

Batigoal

Well-known member
Niets live gezien van Oranje, maar alle commentaren stemmen weer positief met het oog op de kwalificatiewedstrijden tegen Ierland en Griekenland! Dat gaat vast goedkomen.
 

erka

Well-known member
Niets live gezien van Oranje, maar alle commentaren stemmen weer positief met het oog op de kwalificatiewedstrijden tegen Ierland en Griekenland! Dat gaat vast goedkomen.

Ik maak me daar minder zorgen over. Frankrijk (2e WK), Kroatie (3e WK), Spanje (al jaren wereldtop) is echt wel ander niveau dan Ierland en Griekenland en ook dan pak m beet Gibraltar waar je het nooit goed kan doen. Ik schat dit zwalkende Nederland nog steeds sterker in dan Ierland en Griekenland. Maar dan moeten de afspraken wel worden nagekomen en geen spelers worden opgesteld die totaal uit vorm zijn.
 
Bovenaan