Mario
Well-known member
Op zichzelf neem ik aan?Koeman is boos.
Op zichzelf neem ik aan?Koeman is boos.
Nee, maar 7 tegentreffers in 2 wedstrijden, niks meer aan doen en zeker niet de beste en bovendien langste keeper opstellen.In de basis hoef je enkel nog Van Dijk te vervangen door Botman. Verder zou dit best kunnen werken. Gelukkig dat Koeman vooralsnog niet gevoelig is voor keeperslobby’s en niet weer aan een keeperstombola begint.
Dan toch maar meer dan alleen van Dijk vervangen. Probleem is dat het lood om oud ijzer is, zoveel veel beters hebben we niet en als we het wel hebben selecteert Koeman hem niet.Enig lichtpuntje is dat het een collectief (falen) is. Niemand onttrekt zich er echt aan.
Ons centrale duo zag er niet heel goed uit bij de tegendoelpunten.
Niets live gezien van Oranje, maar alle commentaren stemmen weer positief met het oog op de kwalificatiewedstrijden tegen Ierland en Griekenland! Dat gaat vast goedkomen.
Daar vraag je wel erg veel.Maar dan moeten de afspraken wel worden nagekomen en geen spelers worden opgesteld die totaal uit vorm zijn.
Op basis van wat dan?Ik schat dit zwalkende Nederland nog steeds sterker in dan Ierland en Griekenland.