Abubakari
Well-known member
Kwestie van je momenten kiezen.De eerste 85 minuten waren heel wat minder vermakelijk.
Oranje houdt al tijden zelden of nooit de nul tegen serieuze tegenstanders, Pasveer er in et voila.
Kwestie van je momenten kiezen.De eerste 85 minuten waren heel wat minder vermakelijk.
Inderdaad niet iemand die je snel passeert.Kwestie van je momenten kiezen.
Oranje houdt al tijden zelden of nooit de nul tegen serieuze tegenstanders, Pasveer er in et voila.
Heb je Kuipvrees?
En Groningen had in 2007 de finale van het EK onder 21.Jammer dat het niet ook in Amsterdam is, dan had ik wel gaan wezen kijken.
Aan de andere kant mooi dat De Kuip weer een grote finale krijgt, dat wordt de eerste sinds 2002 denk ik. Utrecht (WK <20, 2005), Eindhoven (UEFA 2006), Amsterdam (EL 2013) en Enschede (EK dames 2017) hebben sindsdien allemaal al een grote finale binnen de deuren gehad.
Eindhoven heeft komend seizoen trouwens al de finale CL dames, dus mogen sowieso niet klagen in deze
Nog vergeten ja...En Groningen had in 2007 de finale van het EK onder 21.
Ik heb een kaartje voor deze ongewenste pot verbal.Zo'n wedstrijd om de 3e/4e plaats Nations League is natuurlijk de meest ongewenste pot voetbal ooit.
Kan je toch mooi nog een wedstrijd van Oranje meepakken 👍Ik heb een kaartje voor deze ongewenste pot verbal.
Kroatië heeft sinds Mandzukic nooit meer een overtuigende spits gehad. Kramaric vind ik in het nationale team eigenlijk altijd tegenvallen.Bij Kroatie heeft men ook zo haar problemen:
Kroatische aanvaller mist duel met Oranje na aanvaring met fans op de training
Kroatië neemt het zonder aanvaller Marko Livaja op tegen het Nederlands elftal in de halve finale van de Nations League. De 29-jarige voetballer van Hajduk Split heeft na een aanvaring met supporters van het rivaliserende Rijeka tijdens de training de selectie van bondscoach Zlatko Dalic...www.ad.nl