Oranje in de UEFA Nations League 2022/23

JMD

Well-known member
Nederland op 10, België op 7. Een zege in Polen in september is normaal gesproken genoeg voor winst in de groep, en als dat niet lukt volstaat een gelijkspel tegen de Belgen.
 

Mario

Well-known member
Dit Oranje heeft wel veerkracht. Niet het beste Oranje ooit, maar het is een moeilijk te verslaan team geworden. Ik denk dat veel tegenstanders zich stuk zullen bijten op dit Oranje. We zullen geen kampioen worden, maar ik zie ze best wel weer ver komen in Qatar.

De grote landen hebben idd veel huiswerk te doen. Ik weet dat het einde seizoen is, maar dat rechtvaardigd nog geen 0-4 nederlaag in eigen huis tegen een laagvlieger.
 

Batigoal

Well-known member
Het is wel een leuk Oranje zo met veel enthousiasme en drive, daar voor je wel vrolijk van. Qua defensieve stabiliteit heb ik mijn vraagtekens, maar in deze vorm kun je wel aardige resultaten boeken op een eindtoernooi. Jammer alleen dat het nog een half jaar duurt en je geheid krijgt dat sommige spelers een verkeerde keuze maken en tegen die tijd bij hun club alleen maar op de bank zitten.
 

Mario

Well-known member
Het is wel een leuk Oranje zo met veel enthousiasme en drive, daar voor je wel vrolijk van. Qua defensieve stabiliteit heb ik mijn vraagtekens, maar in deze vorm kun je wel aardige resultaten boeken op een eindtoernooi. Jammer alleen dat het nog een half jaar duurt en je geheid krijgt dat sommige spelers een verkeerde keuze maken en tegen die tijd bij hun club alleen maar op de bank zitten.
Of nog erger: blessures.
 

Mario

Well-known member
Lewandowski doet mee vandaag? Het zal wel weer zo'n wedstrijd worden waar we met 2-0 achterkomen, en dan in de laatste minuut de winnende maken.
 

JMD

Well-known member
Koopmeiners moet er direct uit. Ik had in eerste instantie toch echt het gevoel dat die pool meer last zou hebben van die botsing
 
Bovenaan