Opmerkelijk voetbalnieuws

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar het zou echt mooi zijn, mocht dit lukken. Gewoon op zondagochtend denken, ik wil een wedstrijdje bezoeken en dan gewoon heengaan zonder gedoe.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Goede zaak dat ernaar gekeken wordt, maar bij dit soort zaken ben ik altijd sceptisch. Eerst zien, dan geloven.
 

Batigoal

Well-known member
Ryan Babel heeft tijd teveel voor andere zaken:

Twitter-meltdown na seksistische uitspraak Babel

Ooit een erg groot talent die Ryan Babel, maar de carri?re van de 28-jarige Nederlander is de laatste jaren flink gekelderd. Van Liverpool ging het naar Hoffenheim, dan terug naar moederclub Ajax en vervolgens naar Kasimpasa en Al-Ain, waar hij nu oliedollars telt. ?n zijn omvangrijke achterban op Twitter schoffeert. De vleugelspeler maakte een seksistische opmerking en deelde nadien zijn telefoonnummer zodat de "haters" hun zegje konden doen.

De oorzaak van die Twitter-meltdown? Een tweet van de gewezen international van Oranje waarin hij voor de zoveelste keer prikte naar Rafa Ben?tez, destijds zijn coach bij Liverpool. Volgens Babel kraakte de Spanjaard, tegenwoordig aan het roer van Real Madrid, immers zijn carri?re. Babel zou te veel defensieve taken hebben meegekregen en dat fnuikte zijn aanvallende intenties.

Een jonge vrouwelijke fan van Liverpool vroeg zich daarop af waarom Babel zo'n haat koestert jegens Ben?tez. "Hij is manager van Real Madrid, terwijl jij je Twitter-volgers smeekt om je toe te voegen op WhatsApp", klonk het. Een sneer die Babel deed steigeren. "Ik denk dat jij je beter concentreert op je borsten laten groeien dan over voetbal te praten. Jij bent een meisje. Bemoei je met je eigen zaken."

Die uitlatingen zorgden voor een stortvloed aan negatieve reacties. Babel postte onder meer ook nog zijn telefoonnummer waarop zijn volgers hem "konden vervloeken".

CNhZ7xnWUAAkFT-.jpg:large


Plus nog een hele rits aan tweets en reacties die terug te lezen zijn:

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/2439022/2015/08/29/Meisje-concentreer-je-op-Twitter-meltdown-na-seksistische-uitspraak-Babel.dhtml
 

Fabian

Active member
Hoe verzin je het ook. Je organiseert een afscheidsuurtje en dan nodig je zijn grootste criticasters en toch ook daarmee zuurpruimen uit. Dat is volstrekt logisch... niet.

Ik ben geen Jack van Gelder-fan, maar hier is niet echt over nagedacht.
 

Janssen

Well-known member
Weet niet wat er gezegd is maar zelfs Derksen mag zich op zo'n moment wel eens inhouden. Maar beter vraag je hem gewoon niet. Je weet vantevoren precies dat-ie dit gaat doen.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Ben het overigens wel volledig met ze eens. Dat hysterische gehuil en gekrijs is verschrikkelijk. Maar dat terzijde. Dit was niet zo handig, nee.
 

Shayman

New member
Weet niet wat er gezegd is maar zelfs Derksen mag zich op zo'n moment wel eens inhouden. Maar beter vraag je hem gewoon niet. Je weet vantevoren precies dat-ie dit gaat doen.
Volgens Cheque was er niks mis met de woorden van Derksen.
 

JMD

Well-known member
De Graaf is een zeikerd eerste klas. Werd in 1974 al in het zwembad geflikkerd door de internationals omdat hij te kritisch zou zijn over Oranje.
 

Keyser S?ze

New member
De Graaf en Derksen uitnodigen voor je afscheidsfeestje op de radio is hetzelfde als Bayern M?nchen uitnodigen als tegenstander voor je afscheidswedstrijd.
 

gevegt

Well-known member
Toen Ben de Graaf het biljarten nog versloeg, begonnen de ballen spontaan te huilen zodra hij zijn mond opentrok.
 
Bovenaan