Opmerkelijk voetbalnieuws

Abubakari

Well-known member
Ik was vroeger ook voor Íþróttafélagið Vestri maar iedereen is tegenwoordig voor Íþróttafélagið Vestri en dus is de lol er wat mij betreft wel wat af. Vroeger zaten er alleen echte fans, nu ziten er allemaal van die future fans. Zelfde wat ooit met CE Principat gebeurde. Dus ik ben geswitcht naar Tallinna Kalev, de trotse hekkensluiter van de Estse Meistrliga.

Batigoal

Well-known member
Ik heb nog een Vestri-shirtje met opdruk Against Modern Football!!1! met, heel gaaf, een handtekening van Björdur Þórir Guðjohnsigþórsteinnsguðmundsson. Ekte fans kennen hem vast nog wel toen ze nog een mooie zaterdag-club waren op het 4e niveau in de goeie oude tijd van de gesloten IJslandse voetbalpiramide.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik heb nog een Vestri-shirtje met opdruk Against Modern Football!!1! met, heel gaaf, een handtekening van Björdur Þórir Guðjohnsigþórsteinnsguðmundsson. Ekte fans kennen hem vast nog wel toen ze nog een mooie zaterdag-club waren op het 4e niveau in de goeie oude tijd van de gesloten IJslandse voetbalpiramide.
Zijn overstap naar Knattspyrnufélag Akureyrar was echter geen succes.

Abubakari

Well-known member
Ja, die lange kale, schoot uit de gekste hoeken raak maar voor open doel schoot ie altijd over. Was hem te makkelijk zei hij.

Bovenaan