Mario
Well-known member
Die Spaanse linksback die PSV nu heeft, zal nooit halve finale van de CL spelen.
Hij gaat een transfer maken naar Feyenoord?
Die Spaanse linksback die PSV nu heeft, zal nooit halve finale van de CL spelen.
Waarom zo onnodig Ajax weer erbij halen?
Bij PSV stond ie op 1 seizoen na ook nooit in de spits. Ook moet ik nog maar zien dat ie Kramaric en Belfodil eruit speelt.J?rgen Locadia gaat naar Hoffenheim. Dat lijkt me nou een goede keus, bij Brighton kwam hij nooit serieus in beeld als centrumspits. Hopelijk geeft Schreuder hem vertrouwen, want ik heb in hem altijd wel een toekomstige optie voor Oranje gezien.
Hij zal het niet volledig uit zijn duim zuigen. Al is de helft van wat ie zegt maar waar, dan is het al pijnlijk genoeg. En ja, ik zie van Bommel er voor aan om uit rancune te stoken. Of ie dit dan allemaal doet. Dat vast niet. Het zal genuanceerder liggen. Maar Mark is ook niet het type die dit zomaar loslaat.Ga je Waterreus nu opeens serieus nemen?
Wie is jullie favoriete speler aller tijden die ooit het shirt van PSV droeg in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht? En waarom?
Ik ga voor Romário. Dat kan toch niet anders? Hij kon draaien, hij kon kappen, hij was bijna niet te snappen. Die dekselse Braziliaan, die zich helemaal nergens iets van aantrok. Bleef te lang weg op vakantie, was soms een beetje moe. Maar net als de 'boeren' in de selectie zich dan begonnen te ergeren aan zijn gedrag, liet hij zijn voeten weer even spreken. Dan schoot hij PSV naar de Champions League, liet ze een topper winnen, rolde Steaua Boekarest op. Van die dingen. Maakte een toptransfer, werd nog even wereldkampioen met Brazilië en voetbalde door tot halverwege zijn veertigste. Altijd maar scoren.
[SUB]Met eervolle vermelding voor Phillip Cocu, Juul Ellerman, Ronaldo, André Ooijer, Peter Hoekstra, Wim Jonk, Luc Nilis, Davy Pröpper en Edward Linskens[/SUB]
Ter inspiratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_PSV