Ooit speelde hij voor ons PSV

JMD

Well-known member
Jep... Die is/wordt zo meteen drugskoerier ofzo...

(en even terzijde en zwaar offtopic: ik vind het dus altijd schandalig dat je huis bij een openbare veiling zo veel minder opbrengt. Je zit dan al in de schulden en vervolgens gaat je huis niet voor de marktwaarde weg maar voor flink minder... )
En verkocht voor iets meer dan 750.000 euro. De waarde wordt geschat op tegen de miljoen...

Het is offtopic, maar ik vind dit dus echt niet kunnen. Hier kunnen woekerwinsten op gemaakt worden en de schuld gaat naar de verkoper. Dus je zit al in de schulden en dan krijg je niet voor je eigendommen wat ze waard zijn... Dat je iemand's huis gedwongen verkoopt ok, maar laat het dan de waarde opbrengen.
 

De Wolf

Well-known member
Uiteindelijk gaat ̶b̶e̶l̶e̶g̶g̶e̶r̶ aasgier een aan de haal en verkoopt het even later met winst.
 

Batigoal

Well-known member
Ihattaren is nu in gesprek met Slavia Praag. Lijkt mij veel te hoog gegrepen op het moment, maar zijn naam opent blijkbaar nog wel genoeg deuren.
 

JMD

Well-known member
Dat er sowieso nog een club gek genoeg is om met die gek in zee te gaan...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ihattaren is nu in gesprek met Slavia Praag. Lijkt mij veel te hoog gegrepen op het moment, maar zijn naam opent blijkbaar nog wel genoeg deuren.

Ik zag 'm laatst in de ArenA tijdens Nederland-Frankrijk en die gast is echt niet fit. Hijgde al als een oud paard bij het oplopen van de trappen.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, goed hè.
Ik heb er even naar gekeken, maar dat kan dus helemaal niet. Het is wel duidelijk dat JMD het boekhoudertje is in de PSV sectie en niet jij.

Het was trouwens een andere recent opgestapte trainer die de belangrijkste goal maakte, zo bleek tijdens mijn onderzoek.
Cocu om precies te zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Mo Ihattaren heeft inmiddels getekend voor Slavia Praag. Voor de rest van het seizoen, met de optie op nog drie jaar.
 

Mario

Well-known member
Lekker hoor, beetje ballen op het derde niveau in Tsjechië.

 

Abubakari

Well-known member
De reserveploeg van Slavia Praag speelt op het derde niveau in Tsjechië. De hoofdmacht bezet de tweede plaats op het hoogste niveau, vlak achter koploper Sparta Praag.
Dat klopt niet, Sparta Praag B speelt op het tweede niveau en Slavia B is koploper in de divisie daaronder.
 
Bovenaan