Atreides
Well-known member
Mwah, dat interimjaar in 2012-2013 was bij PSV ook niet echt ee succes
Een interim en een jaar gaan dan ook niet samen.
Mwah, dat interimjaar in 2012-2013 was bij PSV ook niet echt ee succes
Waarom stond Mitrogol niet in de basis?
Totaal uit vorm.
Ik vond alleen Bruma en Dumfries redelijk spelen. Rest was bagger en ondermaats. Ik denk dat Zoet beter op de bank gezet kan worden.
Ik weet niet of van Bommel iets kan doen aan de instelling van de spelers. Maar die instelling was ver te zoeken vandaag.
Nee. van Marwijk wel.
Ach, ligt het aan de instelling? Ik denk eerder dat het niet in het vermogen van de trainer ligt om er enig voetbal in te krijgen.
Hij heeft het gewoon niet in de vingers om een goede trainer te zijn. Is niet anders; kerst is nog heeeeeeel ver weg.
Wat een drama zeg weer. Zag de 1-1. Die Zoet kan toch echt niet meer.
Hij durft Unnerstal er niet in te zetten vanwege te weinig ritme.
Het kan niet zo zijn dat het eerste half jaar van vorig seizoen goed was, en sindsdien de klad er in is gekomen. 80% van de selectie is nog steeds hetzelfde als 1ste half jaar vorig seizoen. Helaas is de ondergrens heel laag op dit moment.
Ik hoop niet dat de nederlaag consequenties heeft voor de immer sympathieke Van Bommel.
Ik hoop niet dat de nederlaag consequenties heeft voor de immer sympathieke Van Bommel.
JFK zei:Ik hoop niet dat de nederlaag consequenties heeft voor de immer sympathieke Van Bommel.
Ook dat eerste half jaar was niet goed. Maar toen kon hij enkelen nog wat bijschaven op het van Bommel karakter en coachen op beleving. Dat is iets dat altijd maar een tijdje werkt, daarna moet je er wat voetbal in zien te krijgen en dat lukt dus niet. Als alles fit is gaat het nog en mogen de prutsers proberen de boel tegen te houden en de ballen zo snel mogelijk in leveren bij de 'cowboys'. Maar als er te veel cowboys ontbreken of in een mindere fase zitten heb je dus een probleem.