Ons Europees voetbaltopic

Jacco

Well-known member
heb er ondanks van genoten. Je zult het nooit weten, maar veel beter had PSV het niet kunnen doen.

gevegt

Well-known member
Daar was ik al. Stond te wachten tot de band begon.

Sneue nederlaag, zie ik. Nou ja, thuis zat het vlak voor tijd mee.

Kort concert.

Lul niet zo dom, beide wedstrijden waren we gewoon kansloos. Het zat de Spurs meer tegen dan ons het mee zat.

Wel zie ik mogelijkheden voor volgend seizoen als er niet te veel spelers weggaan.

Abubakari

Well-known member
Kort concert.

Lul niet zo dom, beide wedstrijden waren we gewoon kansloos. Het zat de Spurs meer tegen dan ons het mee zat.

Wel zie ik mogelijkheden voor volgend seizoen als er niet te veel spelers weggaan.

Nee hoor, van half tien tot 11 uur, anderhalf uur is tegenwoordig lang.

Zit je je frustratie nou op mij af te reageren? :D
Ik zag alleen dat Spurs vlak voor tijd 2-1 had gemaakt. Was ik in de veronderstelling dat het dan wel sneu voor PSV was.
Mee eens. Alles wat hij post is nep nieuws.
Wel grappig dat Abu er nog steeds intrapt en stc niet meer.

HUP PSV!

Ha, JFK en ik wisten om half 10 al dat het 1-1 en 2-1 zou worden. Gevegt met zijn trage begrip.

Susa

New member
Wel jammer dit voor PSV..

Volledige uitschakeling, kan van Bommel tegen Inter en Barcelona wat spelers sparen.

Reinoud

Well-known member
Denk niet dat je spelers moet sparen. Zijn de wedstrijden die voor de spelers het mooist zijn en waar ze het meest leren.

Atreides

Well-known member
Wel jammer dit voor PSV..

Volledige uitschakeling, kan van Bommel tegen Inter en Barcelona wat spelers sparen.

Klein kansje dat ze nog doorgaan in Europa. Lijkt me sportief ook een blamage. Sowieso zou je voor de poen van de CL, de co?ffici?ntie van je club en ook de co?ffici?ntie van Nederland gewoon vol voor de overwinning moeten gaan.

Jacco

Well-known member
*optimistische modus aan*

Barcelona is nu geplaatst en doet de volgende wedstrijd rustig aan.
PSV wint dus van Barcelona.

Inter is nog niet geplaatst, en gaan nog een keer voluit tegen Tottenham. Inter wint.

Barcelona is thuis simpelweg te goed voor Tottenham.
Inter heeft ze geplaatst tegen Tottenham en neemt de laatste wedstrijd tegen PSV wat minder serieus.

Batigoal

Well-known member
Zuur voor PSV dat je pas in het slot verliest, al werd de druk van Tottenham wel erg groot in de tweede helft. Zoals ik eerder las werd het middenveld inderdaad overlopen. Heeft Hendrikx ooit weleens een topwedstrijd goed gespeeld?

Dumfries vond ik trouwens echt prima. Die gaat echt richting de top als hij zijn ontwikkeling door zet. Verstandige teksten ook na afloop.

stc

Well-known member
Kort concert.

Volgend seizoen zal vooralsnog niet beter gaan verwacht ik. Ik verwacht dat een aantal 'dragende' spelers zoals Zoet, Lozano, Bergwijn en in mindere mate Pereiro PSV zullen verlaten. Hiervoor moeten dus andere betere spelers worden gehaald.

Daarnaast vind ik Viergever en Schwaab geen opbouwers, maar wel goede mandekkers. Wil je Europees volgend jaar beter doen, dan moet je in elke linie versterken.

Bovenaan