Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Omdat Feyenoord sowieso al de meest g?nante Europese wedstrijd voor de komende 25 jaar neer heeft gezet.
Die heb ik niet gezien... :p

En verder: jij bent toch niet verantwoordelijk voor het spel van Feyenoord?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die heb ik niet gezien... :p

En verder: jij bent toch niet verantwoordelijk voor het spel van Feyenoord?

Nee, dat is waar.

Haha ga jij anders effe een schwalbe maken, Luuk.

Echt, met welk idee is PSV nou eigenlijk aan deze wedstrijd begonnen? Het lijkt helemaal nergens op.

JMD

Well-known member
PSV loopt ?cht te kloten, maar dat BATE ziet er achterin ook niet solide uit... Veel passjes die net te kort zijn.

Alle voorbeschouwingen gingen erover dat BATE verdedigend zou spelen, er blijkt helemaal niks van waar te zijn. :p

Jamel

Administrator
Forumleiding
PSV loopt ?cht te kloten, maar dat BATE ziet er achterin ook niet solide uit... Veel passjes die net te kort zijn.

Alle voorbeschouwingen gingen erover dat BATE verdedigend zou spelen, er blijkt helemaal niks van waar te zijn. :p

Ja mooi he. Wanneer leren we nou eens dat de gemiddelde Oostblok club allang door heeft dat je gewoon druk moet zetten tegen elke Nederlandse ploeg, omdat ze toch altijd slap beginnen? Zogenaamd om controle over de wedstrijd te krijgen en te wennen aan de omstandigheden, daarom doen die Nederlandse trainers dat. Maar het slaat helemaal nergens op. Als je de betere spelers hebt, dan knal je er vanaf het begin bovenop. Lijkt me toch niet zo ingewikkeld.

JMD

Well-known member
Het veld 'stroopt' zo te zien verschrikkelijk, maar daar ben je na 30 minuten toch wel aan gewend, dan pass je toch even de bal iets harder in...

JMD

Well-known member
Wij spelen in wit, zij in geel. Je moet de bal naar iemand in hetzelfde shirt spelen. Is dat nou zo moeilijk?

de waan

Well-known member
Goed, onze kampioen wordt dus gewoon compleet van het veld geblazen door de kampioen van Wit Rusland. Weten we dat ook weer.

Bovenaan