Mij niet.Mauro junior verbaast elke keer meer…
Dat elftal is minstens vier keer de waarde van psv. Van de zomer voor meer dan twee keer de begroting van psv spelers gekocht. Dat kan nooit een waardeloos elftal zijn.Slot is morgen weg. Wat een waardeloos elftal
Dat hij top is qua ballen veroveren enz is bekend, maar dit soort acties dat heb ik hem nog nooit zien doenMij niet.
Hij geeft wel vaker mooie diepteballen.Dat hij top is qua ballen veroveren enz is bekend, maar dit soort acties dat heb ik hem nog nooit zien doen
Daar was ie al, de 1-2. Kenner!De eerste helft met kunst en vliegwerk overleeft.
Als het zo doorgaat blijft het geen 1-1.
Waarde, wat is waarde. 360 miljoen voor Wirtz en Isak. Twee clowns. Is Saibari zoveel minder?Dat elftal is minstens vier keer de waarde van psv. Van de zomer voor meer dan twee keer de begroting van psv spelers gekocht. Dat kan nooit een waardeloos elftal zijn.
liverpool heeft ook gewoon veel pech, weinig valt goed m dat was bv zaterdag zo, maar ook vandaag, normaal gesproken is het gewoon 3/4-1 bij rust
Zou dat toch geen clowns willen noemen gezien wat ze vorige seizoenen dedenWaarde, wat is waarde. 360 miljoen voor Wirtz en Isak. Twee clowns. Is Saibari zoveel minder?
Geloof ik niks van…Hoppa! En Slot kan zijn koffers pakken!
Tuurlijk wel dit is onhoudbaar aan het worden.Geloof ik niks van…
Zou dat toch geen clowns willen noemen gezien wat ze vorige seizoenen deden
Dat zou echt een belachelijke opvolger zijn…Ange Postecoglou wordt al genoemd als opvolger van Arne Slot.
Blijft bijzonder dat die man zo hoog aangeschreven staat op basis van 1 goed seizoen bij Celtic, wat bij die club niet echt moeilijk is normaal gesproken.Ange Postecoglou wordt al genoemd als opvolger van Arne Slot.