Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Zoals ik vandaag al tegen een collega zei: alles onder de 5-0 is 'meegenomen'.
Je doet een helft heel leuk mee, maar uiteindelijk loop je gewoon nog tegen 3 extra tegengoals aan, puur door individuele klasse.

JFK

Well-known member
Je hebt natuurlijk niks aan deze stand. Maar we zijn niet compleet onder de voet gelopen - zoals door velen voorspeld. Sterker... we krijgen zo af en toe een kansje. Wat mij betreft nu Guti erin voor Pereiro.

Leuk dat je t terugleest. Maar ik heb t niet over hier, maar over kranten en tv. Gisteren Veronica Insight gemist? Daar viel t woord kansloos in elke tweede zin.
:rumcolaa:

JMD

Well-known member
Ook nog 4-0, dit verdient PSV niet.
Klopt. Het stond zeker 60 minuten heel goed.
Maar ja, als PSV dan moe wordt loopt Barcelona er op het gemak een paar keer zo doorheen. Hetzelfde wat PSV zaterdag deed in Den Haag, daar stond het na 70 minuten ook 'pas' 0-3, ADO werd moe en PSV benut dan zijn surplus aan klasse. Het verschil is gewoon net zo groot vandaag.

gevegt

Well-known member
Zoals ik vandaag al tegen een collega zei: alles onder de 5-0 is 'meegenomen'.
Je doet een helft heel leuk mee, maar uiteindelijk loop je gewoon nog tegen 3 extra tegengoals aan, puur door individuele klasse.

Je moet eens minder lullen met je collega.

Maasveld

Well-known member
In ieder geval zijn schouder er niet indraaien en proberen deze kiezelharde botsing te voorkomen.

Schitterende 1-1 in Milaan.
Als je iemand voorbij wil ga je er normaal gesproken omheen. Umtiti bleef op zijn plek staan, Lozano rende er vol tegenop.

vakx2.0

Banned
Ja goed, hij heeft natuurlijk de uitstraling van een zetpil, maar dan hoop je ergens nog dat zo'n jongen dat op andere vlakken kan compenseren, maar dat valt niet mee.

Hij vreet jullie zondag net zo op als tijdens de laatste kampioenswedstrijd... met je uitstraling

Bovenaan