Pascallovic
Well-known member
Toch gewoon de uitslag die je kunt verwachten.
Je hebt natuurlijk niks aan deze stand. Maar we zijn niet compleet onder de voet gelopen - zoals door velen voorspeld. Sterker... we krijgen zo af en toe een kansje. Wat mij betreft nu Guti erin voor Pereiro.
:rumcolaa:Leuk dat je t terugleest. Maar ik heb t niet over hier, maar over kranten en tv. Gisteren Veronica Insight gemist? Daar viel t woord kansloos in elke tweede zin.
Klopt. Het stond zeker 60 minuten heel goed.Ook nog 4-0, dit verdient PSV niet.
Zoals ik vandaag al tegen een collega zei: alles onder de 5-0 is 'meegenomen'.
Je doet een helft heel leuk mee, maar uiteindelijk loop je gewoon nog tegen 3 extra tegengoals aan, puur door individuele klasse.
Je hebt natuurlijk niks aan deze stand. Maar we zijn niet compleet onder de voet gelopen - zoals door velen voorspeld. Sterker... we krijgen zo af en toe een kansje. Wat mij betreft nu Guti erin voor Pereiro.
Je moet eens minder lullen met je collega.
Als je iemand voorbij wil ga je er normaal gesproken omheen. Umtiti bleef op zijn plek staan, Lozano rende er vol tegenop.In ieder geval zijn schouder er niet indraaien en proberen deze kiezelharde botsing te voorkomen.
Schitterende 1-1 in Milaan.
Inderdaad. Hij mort die lerares Duits eens helemaal uitwonen.
Kenners zagen dat al langer.
Nee dank je... Ik geef les aan haar zoon.
Ja goed, hij heeft natuurlijk de uitstraling van een zetpil,
Ja goed, hij heeft natuurlijk de uitstraling van een zetpil, maar dan hoop je ergens nog dat zo'n jongen dat op andere vlakken kan compenseren, maar dat valt niet mee.
Wat kan jou dat verrotten?