Ons Europees voetbaltopic

stc

Well-known member
Uit ervaring weet ik dat sommige supporters in het stadion anders naar een wedstrijd kijken dan op tv.
Nu weet ik ook dat er enkele leden zijn die de wedstrijd live in Eindhoven gevolgd hebben en ik ben dan ook heel benieuwd welke spelers ze van PSV er volgens hun bovenuit staken.

Naar mijn mening stak er geen enkele speler er bovenuit. Vond het een overwinning van het collectief

gevegt

Well-known member
Vandaag gaven alle ouwe lullen in de diverse media ons PSV geen enkele kans tegen Barcelona.
Na morgen praten ze wel anders!

Hup PSV!

Max

Administrator
Forumleiding
Met de begroting van PSV zijn ze vermoedelijk in de Primera Division subtopper. Barcelona laat ook wel eens punten liggen tegen subtoppers in de Primera Division.

stc

Well-known member
In principe is Barcelona gewoon beter. Nietemin hoop ik op een goed resultaat voor PSV.

vakx2.0

Banned
Met de begroting van PSV zijn ze vermoedelijk in de Primera Division subtopper. Barcelona laat ook wel eens punten liggen tegen subtoppers in de Primera Division.

True. Maar Barca heeft nu meer dan ooit haar volledige focus op het winnen van de CL gelegd. Zijn rete getergd. Die willen dus meteen goed beginnen. Dat is toch wat anders dan een keer een uitglijer maken in een competitie met tientallen duels. Dat kan lijden. Dit niet.

vakx2.0

Banned
Ik snap overigens wel dat De Jong erin staat. Meeste kans op een doelpunt hebben we bij dode spelmomenten... kopballetje van Luuk kan er zomaar ingaan.

JMD

Well-known member
Stadion nog niet eens half vol. Logisch, in Barcelona eet men rond deze tijd... :p

JMD

Well-known member
Ik snap overigens wel dat De Jong erin staat. Meeste kans op een doelpunt hebben we bij dode spelmomenten... kopballetje van Luuk kan er zomaar ingaan.
Eens.
En ik snap ook wel dat Rosario speelt en niet Gutierrez (waar de NOS gister op hintte). Laten we eerst maar eens gaan tegenhouden.

Hups PSV!

vakx2.0

Banned
Elke Barca speler is meer waard dan onze totale selectie. :)

Maar so what .... kom op Schwaab, speel die Messi eens lekker tussen de benen door.

Batigoal

Well-known member
Stadion nog niet eens half vol. Logisch, in Barcelona eet men rond deze tijd... :p

De lunch, ja.

Aan de kwaliteit geluid uit de speakers te horen wordt dit ergens in het Oostblok gespeeld. Aan de hoeveelheid publiek te zien ook overigens.

vakx2.0

Banned
Van dat noodweer is nu maar weinig te merken. Je zou toch rechtsomkeert hebben moeten maken in je vliegtuig... er zal stevig gevloekt zijn.

Bovenaan