gevegt
Well-known member
Haha, jokkebrok. Je kijkt de hele wedstrijd al.Nee, dit keer niet. Ik kom zappend langs en zag zo die 4-1 er in vliegen.
Haha, jokkebrok. Je kijkt de hele wedstrijd al.Nee, dit keer niet. Ik kom zappend langs en zag zo die 4-1 er in vliegen.
Was het maar waar!Haha, jokkebrok. Je kijkt de hele wedstrijd al.
Lul!Was het maar waar!
Hopelijk schijt je je hele pot vol, dan ben je er vanaf.Wat krijg ik Europees van PSV toch Gallische buikkrampen altijd.
Prutsers.
Hopelijk schijt je je hele pot vol, dan ben je er vanaf.
Hup HSV!🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
Heksenketel neem ik aanUit in de heksenketel bij PAOK is altijd lastig!
Ik ook... Voor rust zwak, maar wel de controle. Denken dat ze er al zijn. Na rust zwak beginnen (net als tegen Granada) en het vervolgens niet meer recht kunnen breien. Geen 1 keer op goal geschoten na rust, voor het eerst sinds de Ajax - PSV van december 2017 dat PSV in 1 helft niet op goal schiet. Tevens de eerste keer sinds dat duel dat PSV in zo'n korte tijdspanne 3 goals tegen kreeg.Wat krijg ik Europees van PSV toch Gallische buikkrampen altijd.
Prutsers.
Götze spelde niet best, maar hoe kan het dat we de tweede helft zo slecht speelden?PSV is gewoon door de ondergrens gezakt in de tweede helft. Ik vond daarnaast Gotze zeer zwak vanavond.
Götze spelde niet best, maar hoe kan het dat we de tweede helft zo slecht speelden?
Ik ook!Ik ben best wel benieuwd wat het oordeel van stc is over deze wedstrijd.
En 9?