Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Granada staat voor bij Omonia.

Dus de stand na vanavond is:
1) Granada 7
2) PAOK 5
3) PSV 3
4) Omonia 1

Je moet dus over 3 weken winnen van PAOK anders is het wel klaar... En daarna moet je eigenlijk winnen bij Granada, want verlies je daar (en PAOK wint van Omonia neem ik aan), dan ben je afhankelijk van wat Granada doet bij PAOK om door te gaan.
 

JMD

Well-known member
Wat krijg ik Europees van PSV toch Gallische buikkrampen altijd.
Prutsers.
Ik ook... Voor rust zwak, maar wel de controle. Denken dat ze er al zijn. Na rust zwak beginnen (net als tegen Granada) en het vervolgens niet meer recht kunnen breien. Geen 1 keer op goal geschoten na rust, voor het eerst sinds de Ajax - PSV van december 2017 dat PSV in 1 helft niet op goal schiet. Tevens de eerste keer sinds dat duel dat PSV in zo'n korte tijdspanne 3 goals tegen kreeg.
 

stc

Well-known member
PSV is gewoon door de ondergrens gezakt in de tweede helft. Ik vond daarnaast Gotze zeer zwak vanavond.
 

stc

Well-known member
Götze spelde niet best, maar hoe kan het dat we de tweede helft zo slecht speelden?

Het kan meerdere oorzaken hebben. (1) gemakzucht. (2) vermoeidheid ivm kleine selectie. (3) gewoon niet beter kunnen. (4) onder druk niet kunnen presteren (5) geen ingespeeld team zijn (6) slechte verdediging (7) niet alles voor elkaar en club willen geven (8) niet scherp begonnen
 

stc

Well-known member
Opstelling
Mvogo; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Sangaré, Rosario; Gakpo, Madueke; Zahavi, Malen

Reserves
Unnerstall, Delanghe, Viergever, Baumgartl, Hendrix, Fein, Mauro, Ledezma
 
Bovenaan