gevegt
Well-known member
Hahaha!!!1!!!!Fellaini gaat nog scoren.
Hahaha!!!1!!!!Fellaini gaat nog scoren.
Ik ben het helemaal met je eens. Cocu heeft de wedstrijd heel goed gelezen. De volgende stap is net iets meer durven om een snelle voorhoedespeler er in te brengen.Wat een dramatisch duel in balbezit qua niveau. Toch wel goed om te zien dat er bij PSV een paar no nonsense types rondlopen, die in de ??n tegen ??n gewoon goed duelleren. Guardado staat altijd goed en voorin heb je balvaste mensen. Ik vond alleen dat Cocu Bergwijn had moeten brengen voor Locadia of De Jong. Positioneel stond het na de wissel Isimat gewoon heel goed en kreeg je zo ongelooflijk veel ruimte. Daar hadden ze meer mee moeten doen. Deze drie aanvallers bij elkaar is teveel van hetzelfde.
Toch is deze situatie al een compliment waard. Je hebt het in eigen hand nu. Prima gedaan PSV.
Ik ben het helemaal met je eens. Cocu heeft de wedstrijd heel goed gelezen. De volgende stap is net iets meer durven om een snelle voorhoedespeler er in te brengen.
Zoet is voor een keeper nog heel jong. Hij is inderdaad nog geen Neuer, maar ook hij kan nog beter worden. Dat zag ik vanavond trouwens al. Hij had de korte hoek!:duim:Nu nog even je laatste post in het Twente topic wijzigen bitte!
Hup Bochum!
Die Brenet blijft wel stappen maken trouwens. Blijft soms onhandige dingen doen, maar er gaat momenteel meer goed dan fout. Snel, lenig en defensief meer en meer betrouwbaar. Ik blijf Zoet overigens wel een zwakke schakel vinden.
Brenet stond anders lekker te slapen bij die kans van Lingard.
Nee hoor, we gaan winnen van CSKA.[JMDmodus]Zul je zien dat we thuis met 0-1 verliezen van CSKA[/JMDmodus]
Jij noemt het pessimisme, ik realisme. Dit PSV is gewoon heel goed, maar ze hebben al meerdere malen laten zien dat ze tegen kleine ploegen er gewoon te makkelijk over denken. Dat zag je zaterdag, dat zag je tegen Excelsior.Doe dan eens niet zo negatief.
Leer eens genieten zonder pessimisme. Daar wordt je leven een stuk mooier van.
Ik weet genoeg, MU wordt gewoon landskampioen dit jaar.
Dat is wel balen.Kut, Hendrix dus last van een hamstring.
Poulsen is niet op tijd fit.
De Wijs er in?
Ik weet niet of dat een goed plan is; zou Hendrix of Isimat zich goed voelen op back? Vind ik dan toch de meer verstandige keuze.